Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Snyggt! Jag gillar dom fälgarna, de och fortuna är mina absoluta v70 favoriter.

Kommer bli kanon med vingen!

Bilder på inredningen?

/Martim
av Siqqe
så nu börjar det hända lite saker. Börjar närma mig slutskedet av förädlingen där enbart puts och allmän kärlek återstår.

Idag kom äntligen takvingen, R-design grillen och OC-dimljussargarna på plats. Avslutade dagen med glaze (Poorboys Black Hole), lackskydd (Menzerna Power Lock) och så förstås en liten fotorunda.

Kan ni gissa hur långt den har gått?

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
av Siqqe
Xynter skrev:Kan du vara uppe närmare 30k?
Jäkligt nära. 29500 har du rullat nu.
av Siqqe
Vad tycker ni om OC-sargarna i jämförelse med R-design då? Jag är inte helt övertygad än... :shock:
Användarvisningsbild
av grillchips
Oj, 30k mil?! Ser ruggigt fin ut för sin körda ålder så att säga.
OC-sargen ger ett lite mer ovanligt intryck, kanske därför du har svårt att vänja dig. Men det ser samtidigt fräscht ut och kul med en detalj som inte är typisk för den OC-blåa lacken. :)
av Xynter
Jag tycker de ser bättre ut än R-Design-sargen. De är stilrena och lite diskreta, i mina ögon passar de bilen perfekt.
Användarvisningsbild
av grillchips
+1 på Xynter.
R-design-sargen känns ju nästan som... en standarddel idag även om den förstås är snygg, men alldeles för vanlig.
Användarvisningsbild
av MartinS
R-design är ju silk metall och passar mot grill och backspeglar. De andra verkar va krom, passar inte mot det andra tycker jag, tyvärr.
Verkstadshandbok

Det finns två handböcker till modell&ar[…]

https://youtu.be/afO3Hz90ulk

Lyftare 2,4, B5244S4

Hej Någon som har koll på vart man k&o[…]

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]