- fre 13 jun 2014, 20:29
Hej.
Efter ett antal är med saab, olika tyskar och även en lexus så har familjen nu hittat tillbaka till Volvo. Volvo är inte snyggast, mest bekväm, billigast eller roligast att köra - Men ändå trivs jag väldigt bra med en volvo herrgårdsvagn.
I januari var vi tvungna att byta till diesel så jag har börjat pendla 20 mil om dagen. Kravet var då en stor rymlig kombi som var billig i drift, snygg och hyfsat rolig att "förädla". Valet föll såklart på en V70 2008 års modell.
Jag har faktiskt hunnit med en hel del den senaste tiden, men den är långt ifrån klar.
* H&R 40 mm sänkningssats
* Odysseus kopior 19"
* R-design dimljussarg
* R-design backspegelkåpor
* LED Canbus 30W i dimljus
* LED regskyltbelysning
* LED positionsljus fram
* LED blinkers fram
* LED blinkers bak
* Rensade emblem
... och en jäkla massa polerande och putsande.
En bild på hur den ser ut i dagsläget.

Efter ett antal är med saab, olika tyskar och även en lexus så har familjen nu hittat tillbaka till Volvo. Volvo är inte snyggast, mest bekväm, billigast eller roligast att köra - Men ändå trivs jag väldigt bra med en volvo herrgårdsvagn.
I januari var vi tvungna att byta till diesel så jag har börjat pendla 20 mil om dagen. Kravet var då en stor rymlig kombi som var billig i drift, snygg och hyfsat rolig att "förädla". Valet föll såklart på en V70 2008 års modell.
Jag har faktiskt hunnit med en hel del den senaste tiden, men den är långt ifrån klar.
* H&R 40 mm sänkningssats
* Odysseus kopior 19"
* R-design dimljussarg
* R-design backspegelkåpor
* LED Canbus 30W i dimljus
* LED regskyltbelysning
* LED positionsljus fram
* LED blinkers fram
* LED blinkers bak
* Rensade emblem
... och en jäkla massa polerande och putsande.
En bild på hur den ser ut i dagsläget.

V90 T6 Polestar Inscription -2018
XC90 D5 R-design -2016

XC90 D5 R-design -2016