Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stagern
Har varit på semester i drygt en vecka men nu är jag tillbaka
Bild
Fjädringen har blivit lite sliten verkar de som :( men har kommit på jag har ju en framvagn, en bakvagn liggandes (som ska renoveras), en nyrenoverad motor och bilstein dämpare liggandes så de får göras iordning och monteras nu i sommar :)

rostskyddade batterilådan (dock inte röd färg men bättre än inget) och bytte till halogenlampor idag också besiktning imorgon :)

Bild
Före
Bild'
Efter :)
Bild
Användarvisningsbild
av Stagern
Har inte hunnit fixa nå med bakaxeln än men däremot har vi hunnit plockat sönder fjäderbenen jag fick med bilsteindämparna så nu ska de på nya hjullager, bromsskivor, bromsok och redstuff bromsbelägg på dessa och självklart ska allt målas upp, nymålade bärarmar och länkarmar med nya bussningar kommer de också bli :)
Bild
Jamexfjädrar
Bild
extraförstärkta topplagringar :)
Bild
Har monterat vparts klarlgas sidoblinkers också och blev riktigt läckert :) fixar mer bilder på de på torsdag
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Stagern
Sådär nu är hon nytvättad och fin igen nästa vecka hoppas jag få dit nya v90 bakljusen och dubbla broms/parkljus :)
Bild
Bild
öppnade bakaxeln här om kvällen för att se ifall den var diffad eller ej men dock verkar den inte vara så får ta och leta lite och se ifall man hittar någon som har en diff liggandes
Bild
Användarvisningsbild
av Stagern
Oj då inte uppdaterat på 4 månader men bättre sent än aldrig :)

men de enda som har hänt är att vi har bytt kamrem och vattenpump (Volvo original vattenpump såklart)
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Sen var man ner en liten tur till Tjeckien också så en liten bild när hon står på hotellets parkering också :)
Bild

Planen för framtiden är att ta bort den rost som finns sedan fixa fjädringen :)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 24

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]