Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mccartney
Om jag skulle sälja min xc70 My12 hur fungerar det då med service avtal jag har samt att volvo står för försäkringen i 3 år, skulle den nya ägaren få överta service avtalet och den fria försäkringen?

Är xc70 eftertraktade på beg marknaden idag?
Svaret på andra frågan är väl: ja! Inte minst en Ocean Race, folk verkar gilla det även om för min egen del Ocean Race inte innebär nåt större mervärde....
Användarvisningsbild
av ER
V70III samt XC70II är bland det hetaste som finns i dagsläget på begagnatmarknaden, att sen vissa upplevs svårsålda beror på gigantiskt utbud av V70III så det är bara vända sig om och så står nästa kärra runt hörnet.
Man kan väl ta hur mycket som helst? Sen är ju frågan om någon köper också :wink:
ER skrev:V70III samt XC70II är bland det hetaste som finns i dagsläget på begagnatmarknaden, att sen vissa upplevs svårsålda beror på gigantiskt utbud av V70III så det är bara vända sig om och så står nästa kärra runt hörnet.
En V70III är nog något av det hetaste man kan hitta på begagnatmarknaden. Hetare än en iPhone 6 faktiskt. Inte minst för att Volvo själva velat köpa tillbaka den :D
Användarvisningsbild
av ER
llesrof skrev:
ER skrev:V70III samt XC70II är bland det hetaste som finns i dagsläget på begagnatmarknaden, att sen vissa upplevs svårsålda beror på gigantiskt utbud av V70III så det är bara vända sig om och så står nästa kärra runt hörnet.
En V70III är nog något av det hetaste man kan hitta på begagnatmarknaden. Hetare än en iPhone 6 faktiskt. Inte minst för att Volvo själva velat köpa tillbaka den :D
Vissa envisas kalla den V70II trotts att det är tredje generationen.
av jite
ER skrev:
llesrof skrev:
Vissa envisas kalla den V70II trotts att det är tredje generationen.
Trodde det var officiella beteckningen? :) V70 -> V70N -> V70 II
Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]

V502.0D spridarfråga

Om du skriver var i landet det är , kanske k[…]

ad 1: På en 1-10 skala , där Volvo240 […]

B230E får ingen bränsle

Tjena jag har en 740GLE med en b230E som får[…]