Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Det finns en plastidip-spray för att få en blank yta. Det är en separat transparent plastispray som man lägger på som sista lager. Jag har inte testat själv, bara sett burken i butiker och i Youtubefilmer. :)
Användarvisningsbild
av mxjolle
StefanN skrev:Vad säger expertisen, jag har ju svarta lister på min och silvriga R-designspeglar men funderar på om det kanske skulle se bättre ut med svarta R-design (volvo original)?
Photoshop!
Användarvisningsbild
av mxjolle
Har inte photoshop på jobbet :P men personligen tycker jag att det skulle bli snyggt till den lacken och dessutom har du ju svarta lister runt rutorna och mörka fälgar som gör att det blir lite "bad guy" tema över det hela. Jag minns en s80, förmodligen på garaget.org men jag kunde inte hitta den nu... han plastidippade de kromade listerna runt rutorna, svarta vossen fälgar och sparta spegelkåpor. Grymt coolt på s80 med samma lack iallafall, men det är återigen bara min personliga åsikt :)

Edit:
Skam den som ger sig
http://www.garaget.org/?car=297241
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag tänkte faktiskt testa detta till helgen som kommer på min blåa v50 med silvriga r-design kåpor. Har silvriga rails också som de passar bra ihop med men eftersom de ska av så fort listerna fått lite ny lack så tror jag det kommer se bättre ut.

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]