Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JE Jr
Lövet skrev:Ledsen men första bilden räcker för att man ska tappa allt intresse. Ögonlock och billiga navkapslar (Biltema?) ger inte rätt signaler. På med sommarfälgarna, av med ögonlocken, så ska du se att det händer grejer för priset är inte fel.
Håller helt med!

Sen om du vill kan du ju ändra från D5 till 2.4D också, för det är så din motor heter :) och när vi ändå är inne på småsaker så är det inte största största ljudanläggningen, utan mellannivån, största heter Premium Sound och har högtalare på mitten av instrumentbrädan.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Man ska inte helt förlita sig på bilpriser.se oftast visar dom lite lägre pris än vad marknadspriset är. Kollar man på t.ex relativt nya beg. Volvo bilar hos Volvoåterförsäljaren och värderar dom på bilpriser så ligger dom oftast på en bit över bilhandlarpris. Men går man till Volvo och försöker pruta så är det bara i princip, vi har nettopriser bla bla bla rätt pris från början osv. Iallafall på dom återförsäljarna jag varit på.

Business Momentum finns visst, det var ett kampanj 2010 där den utöver Momentum innehöll metalliclack + blåtandshandsfree.

Lite bättre bilder bara så kanske det går lite lättare, sen har den ju driver support också och det är det inte så många bilar som har, det borde vara attraktivt, så det gäller nog bara hitta rätt köpare. :)
Användarvisningsbild
av Gurra82
Jag köpte en business summum 2,4d NY och då fick jag betala extra för metallic, blåtand hade jag inte på den bilen
Användarvisningsbild
av MartinS
Som alla andra sagt... Bilderna!!!
Användarvisningsbild
av crumpets
Med den här utförliga korrekturläsningen kommer ju nästa version bli blockets bästa annons :lol:
av perhall
Jag utgick hela tiden från att det var en D5! Det kan man absolut inte skriva om det är en 2,4D, det modifieras ju inte ens i texten
På intet sätt är en 2,4D en D5, det är ju inte ens samma hårdvara!!!
Användarvisningsbild
av Vojje
det är bara dieselentusiaster som bryr sig om sådant. Vi andra skiter i vilket ...
av Lövet
"Det är bara bensinentusiaster som bryr sig om skillnaden på 2.5T och T6. Vi andra skiter i vilket."

Så är det säkert...
av Pxu
När jag jagade D5:a förra året så var nog var tredje annonserad D5-205 en 2.4D-175, så helt ovanligt är det nog inte...
Sen kan jag bara hålla med, en bil med ögonlock och apfula fälgar/kåpor förknippar man ju med betydligt billigare/äldre bilar!
Den kan ju vara bra ändå men vem klickar inte bort en sån annons!
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Lövet skrev:"Det är bara bensinentusiaster som bryr sig om skillnaden på 2.5T och T6. Vi andra skiter i vilket."

Så är det säkert...
:-)-) :-)-) :-)-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Transmissionsolja till M66

ok, tack! Bara att köpa på sig tre lite[…]

Jämfört olika försäkringsbo[…]

Filtret byttes av förra ägaren är f[…]