Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DanielRosvik
Har jag bara otur eller kanske är otålig när jag försöker sälja bilen? Har haft bilen på blocket över två veckor nu och ingen har varit och tittat på bilen ens.

Jag har priset en bra bit under alla andra liknande på blocket men ändå hör ingen av sig när jag försöker sälja min kära ägodel. V70 2010 2.4d trodde jag skulle vara en lättsåld bil?
av Lövet
Vilken annons är det?
2 veckor är normalt ingenting. Ha tålamod!
av DanielRosvik
Vissa påstår att det bara är att sänka tills bilen blir såld, men samtidigt ska ju någon leta efter en sådan bil man vill sälja också så. Känns som att folk iallafall borde höra av sig och tokpruta om inte annat. Nyss sänkt priset så jag definitivt ligger billigare än alla liknande bilar på blocket så man får hoppas att den blir såld snart (eller så behåller jag bilen, är ju supernöjd med den på alla sätt så)

Två veckor kanske inte är så länge, får försöka ha lite tålamod helt enkelt 8)
av jpennerb
Testa ta lite nyare bilder framförallt! En bild med vinterdäck och snö när det snart midsommar är bara så fel. Många kan tro att den har varit ute länge och kanske något lurt med den då den inte är såld.
av Lövet
Ledsen men första bilden räcker för att man ska tappa allt intresse. Ögonlock och billiga navkapslar (Biltema?) ger inte rätt signaler. På med sommarfälgarna, av med ögonlocken, så ska du se att det händer grejer för priset är inte fel. Långmilare plus att bilen finns långt norrut kan dock göra det hela till en lite mer utdragen historia.
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag håller med lövet. Väck med ögonlock och fälgsidor så kommer intresset helt klart öka. Själv stänger jag ner annonser utan att ens läsa texten när jag möts av såna bilder. Den såg ju riktigt fin ut invändigt så fixar du bara en mer förtroendeingivande "startbild" så är jag övertygad om att du blir av med den.
av Droopy
Säger som ovanstående, ta bort ögonlocken och navkapslar och skippa " Business Momentum ++ " fins inget sådant.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]