Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Fick riktigt bra kritik av Autocar i alla fall och de är kräsna:
av dst02
franky skrev:
Swebob skrev:Finns ett inlägg om S60 Polestar i tråden http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 15#p863307 från den 10 maj
Just det, ett inlägg...

Jag hörde att samtliga bilar till Sverige tillverkas vid ett tillfälle i sept.
Och att hälften av dom är blå
Om färgen vet Jag inget men att dom bara skulle byggas för svenska marknaden i september stämmer inte vad Jag vet.
2 Blåa S60 skulle dom släppa, men jag lyckade "grina" till mig en tredje då dom var slut redan innan dom gick att bygga på Volvocars. :lol: Misstänker dock att min säljare var rätt på om att allt inte hade gått rätt till ang lanseringen...
Skulle vældigt gærna vilja ha s60 polestar, men priset ær ju på tok før høgt tyværr.. :( Dæremot om ett par år kanske man kan hitta sig en till vettigt pris i tyskland eller nåt sånt. Hoppas kan man ju alltid.
av Mwi
Är det någon mer än jag som tänker på brevbärarn när man ser den där blåa färgen på en bil? Ganska lik den blåa färgen Postnord Logistic har på sina lastbilar.
Mwi skrev:Är det någon mer än jag som tänker på brevbärarn när man ser den där blåa färgen på en bil? Ganska lik den blåa färgen Postnord Logistic har på sina lastbilar.
perfekt som "firmabil" på postnord ;)

Jag har en trasig dörrlist, har testat det me[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

Det ska inte vara några problem, om jag har […]

Hjälp med Vida

Tack Jallemet. Saken är att min OBD läsa[…]

Katalysator...

Om du har original downpipe (främre avgasr&ou[…]