Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

AMKV60 skrev:Hej

Efter det jag uppdaterat hände något (påminde om en omstart) och jag ombads att skriva in aktiveringskoden för att gå vidare .
detta gjorde jag och systemet startade , men bara tills nästa tur med bilen , samma visa , ny frågar den lite sporadiskt inte varje gång men i mellanåt.
Amk
Hej, efter uppdatering gjorde systemet en omstart,och därefter är Navigatorn igång.
Aktiveringskoden har jag aldrig använt.
Navigatorn var igång när jag hämtade bilen hos handlaren,så jag vet inte ens var jag har den koden. ?:-/
PaNi skrev:Tack för tipset! Kartorna är nedladdade till ett USB (tog fyra timmar...), nästa steg får vänta till i morgon när bilen är "ur tjänst".
Det tog fem timmar för mig att få ner hela filen o sedan tog det1½ timme i bilen den delen var ju roligare, inte fel att köra en runda extra med nya bilen. /Anders
leiwi skrev:Hej
Kanske ni inte behöver mecka för mycket för att uppdatera
Uppdateringen är inte så mycket mer
Rondeller mm som är mer än ett år gamla finns inte med !
Fartkamrorna är inte kompletta !
Väghastigheterna är felaktiga 90 och 70 på de vägar som blivit 80 och 60

PHU!
Ser du väghastigheterna i din bil?? Jag ser inga hastigheter alls. Har den senaste Sensus Connect Navigation.

Har testat allt men det finns ingenstans jag kan välja till det i inställningar.

Någon som vet om det finns kvar i den senaste Sensus Connect?
PHU![/quote]

Ser du väghastigheterna i din bil?? Jag ser inga hastigheter alls. Har den senaste Sensus Connect Navigation.

Har testat allt men det finns ingenstans jag kan välja till det i inställningar.

Någon som vet om det finns kvar i den senaste Sensus Connect?[/quote]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nej,ingen visning i Navigatorn.Det är via RSI(skyltavläsningen),och visningen på instrumentpanelen som jag håller koll på aktuell tillåten hastighet.
XC60RSI.jpg
XC60RSI.jpg (902.49 KiB) Visad 839 gånger
Senast redigerad av 1 skiffervag, redigerad totalt 0 gånger.
V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,felco[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]

Ta bort motorn från oket och kolla om dina s[…]