Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hei. Har 2005 S60 2,4D med feilkoder: P 0088 Fuel rail / System pressure too high, P0089 Fuel pressure regulator 1 performance. Bilen "knatrer" og går svært ujevnt og kommer med meldingen Motorsystem service omg. noen sekunder etter at bilen er startet. Bilen har fusket litt i perioder i 2 år, men da bare når den er kald. Når bilen har blitt varm, har jeg gitt "bånn pedal" og da hører jeg et par feilslag, og deretter har den gått fint resten av turen. I perioder (på noen måneder) har den også gått fint når den er kald.
De siste ukene har den fusket mye, men som regel har det gitt seg når jeg har gitt "bånn pedal". Men nå går bilen i nødmodus omtrent med en gang (medling: motorsystem service omg). Har forsøkt å bytte trykksensor (til venstre på railen sett forfra) og trykkregulator (til høgre på railen) uten resultat. Har forsøkt å trekke ut en og en ledning til dysene for å se om noen av de ikke virker, men motoren reagerer på alle (den stopper dog ikke når jeg trekker ut til dyse 2 og 5 (sett forfra og telt fra venstre), men har forsøkt å bytte ut med en annen, med samme resultat). Har også forsøkt å koble fra returslangen fra dysene fordi jeg tenkte at den kunne være blokkert og dermed gi for høyt trykk.
Jeg holder nå på å gi opp og gå til det steg å bryte et 25 år gammelt løfte jeg gav om at jeg aldri skal ha bil på verksted. Noen som har gode forslag?
Byte koppling v70 2001 170hk 2,4

Bör inte vara någon skillnad. Samma mot[…]

Carplay Trådlös adapter

Hej! Vi var och hämtade våran V60 idag[…]

Volvo car UX

Enligt supporten ska det inte vara någon far[…]

Inte än, men bokat oljebyte på väx[…]