Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tuta inte i mig några dumheter nu. Jag hade ju bestämt mig för att låta fälgarna vara kvar den här gången. Dock var jag precis ute och kollade mönsterdjupet. Det börjar närma sig byte ändå. :twisted:
Lite intressant är det, men ännu mer om du har fälgar till som matchar? Annars är det ju en smula opratiskt :wink:
Helt klart vill man ju egentligen sänka den.
Exemplet ovan tycker jag dock inte var perfekt, ser för låg ut bak jämfört med fram.
Brainy skrev:http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_1 ... ?ca=11&w=2 I minsta läget kvar på däcken men cratus på en V60 vore spännande :)
Har sett dessa och varit nära att ringa. Flera gånger.
Men du har helt rätt i att det känns som att de har för lite mönster.
Vill helst att de ska räcka åtminstone 2 säsonger.
Tankat igen. 0,78 lit/mil, färddatorn på 0,7 denna gång. 50% motorväg och 50% stockholmskörning.
Köpte lite fälgar idag :D Lite oortodoxt kanske med Cratus på en V60 men jag tycker det funkar utmärkt.
Bild
Förstår nu dock varför det inte är samma däcksdimension på V70 18" som V60 18" - det är 5mm max till fjäderbenet från däcket. Om ens det...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]

230fk går snålt

Detta är enda jag hittat på hur man m&a[…]

Rostskyddstips

Owatrol och Fluid-film är välkända […]