Roligt att höra att ni gillar min bil, en morot på vägen att fortsätta att slösa pengar på en svenssonkontainer hehe :)
Gå gärna in på min bil på garaget.org (länken finns i min signatur) och lägg en kommentar så jag kan spana in er andras bilar. Är ju helt färsk på Volvo som sagt.
crumpets skrev:D5-spoilern såg kanon ut tycker jag. Men när du ändå är därnere och river kanske det vore dags att fundera på delbart drag också? :)
Har du någon info om vad man ska inhandla för att lösa det? Är ju rätt fåfäng när det gäller mina bilar, Saaben jag hade för några år sedan demonterade jag t.o.m. den delbara kroken för att jag inte tyckte det var tillräckligt snyggt. Dock är det på denna bilen ett krav att jag ska ha drag, saknat det många gånger.
Rage skrev:Snygg bil!
Personligen skulle jag gå på R-design kjolen och diffusern. Tycker den är snyggare än D5 helt klart.
Har du några mer planer för den utöver bakkjolen?
Tack. Jo om det ska bli R-design eller D5 får vi se längre fram. Beror lite på vad jag hittar att inhandla. Dyker någon av dem upp i rätt färg i bra skick på bildelsbasen så blir det den som dyker upp först. Måste jag lacka om någon av dem så har jag än ingen aning om vilken jag ska välja hehe.
Angående trim så ligger detta ganska långt ner på prioriteringslistan just nu, fälgar går före isåfall. Och med tanke på att den bilen har 100häst mer än Kian jag körde nu innan så klarar jag mig nog ett litet tag. Har dessutom mycket erfarenhet av vad ett rejält trim gör med en bil, inte de första 3-4k milen utan de 6-8k milen... hade jag siktat på en massa hk så hade jag nog valt en annan modell från början. Men vi får väll se vad som händer. Jobbar med prestandadelar för bilar med 600hk+++++ så att kämpa för att öka 231 till 258 eller 280 känns inte jätte prioriterat :)
Volvo V70 2.5FT 2010 | Momentum + gott och blandat
http://www.garaget.org/g-bruno/