Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

En Kinetic är dessutom Mycket snyggare än en Momentum, snyggt med svarta lister runt rutorna, och så slipper man den lilla silverramen i fronten. Vad blir det för bil nästa gång :wink:
Gurra82 skrev:Vad blir det för bil nästa gång :wink:
Har än så länge inte börjat fundera på det. Ett bra tecken. :lol:
Tankade bilen för första gången igår (nej, jag kör inte jättemycket...) 0,86 vid pump är väl okay men återigen förvånas jag över hur dålig precision det är i Volvos färddator. Den visade 0,72 och någon dieselvärmare har förstås inte körts.

Tog ett par bilder också när bilen för en gångs skulle inte är full av pollen. Tyvärr iPhonekvalitet.
Bilagor
IMG_1989.jpg
IMG_1989.jpg (1.72 MiB) Visad 701 gånger
IMG_1988.jpg
IMG_1988.jpg (1.92 MiB) Visad 711 gånger
IMG_1987.jpg
IMG_1987.jpg (1.68 MiB) Visad 1654 gånger
Nejdå, den är avstängd.

Visst är det fälgdags men då måste man sänka bilen och det blir så mycket styr med det. Har ingen koll på vilka grejer man ska ha och vilken verkstad som ska montera för bra resultat.
Fanns det en pålitlig verkstad häromkring som monterade för någon tusenlapp eller två så vore det intressant men jag är rädd att offerterna kommer handla om 5-6 tusen plus delar och då är det ju helt ointressant.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
740 som krånglar

Har röktestat motorn och det finns INGA luft[…]

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]