NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mini_ice
grillchips skrev:Jag försökte få loss hela partiet inklusive radion och det i våras när jag skulle dra lite kablar men lyckades verkligen inte få undan själva konsolen hur jag än gjorde, men jag använder AUXen såpass ofta att jag tyvärr får försöka igen. Örk! :/
4 skruvar plus en hake, så det går bara man vill!
av mattsson90
Har glapp i min jag med men jag orkar verkligen ta det med min otroligt gnälliga och omständiga åf så jag satte en montageskruv upp o ner som trycker till kabeln i aux ingången, har kopplat den till en bluetooth adapter så jag tar aldrig ur den så för mig funkar det perfekt!! :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Hahaha ja det är ju också en lösning förstås! Jag återkommer med priser, material och en how-to när det är åtgärdat här. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
178 spänn ville Upplands motor ha för kontakten, inte så mycket att bråka om. Hämtar ut den den 11e i samband med bilservice så efter det blir det till att försöka byta!
Användarvisningsbild
av Mini_ice
grillchips skrev:178 spänn ville Upplands motor ha för kontakten, inte så mycket att bråka om. Hämtar ut den den 11e i samband med bilservice så efter det blir det till att försöka byta!
Du får ta en tripp till dalarna för hjälp med bytet :P , synd att du inte bodde närmare, en baggis att lossa konsolen bara man vet hur det ska göras! :D
Användarvisningsbild
av grillchips
Haha ja! Det är ju inte runt hörnet direkt. Jag kommer försöka lossa på kontakten utan att behöva lossa hela konsolen men det känns lönlöst. Dock värt ett försök! ;)
Trasig taklucka

Håller med, men det känns såd&aum[…]

Kanske turbon som jävlas då?

Detta gäller bara gamla bilar eller?

Visa din semesterbil(d)

Klockan är här nu 07:,00. Sitter i en […]