Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rage
Helt klart stiligare utan emblemen :)

Har samma problem själv, vill sänka men vet inte hur då jag verkligen inte har tummen mitt i handen men är inte jättehaj på nyare bilar. Får kanske bli ett sommarprojekt med farsan och man inte hittar nått billigt ställe.
En skylthållare? Den jag har ju stör jag mig grymt på så den kommer bytas så fort jag får ändan ur vagnen... :)

Ärligt talat tror jag inte eibachs snällaste sänkfjädrar skulle göra komforten direkt katastrofdålig :)
Beställ en "Jagrullardekal" att klistra över "Automan" texten. :)
SvenB skrev:Beställ en "Jagrullardekal" att klistra över "Automan" texten. :)
Min personliga åsikt är att har emblemen tagits bort vill man ju ha en så "clean" bakdel som möjligt. Att då slänga upp en dekal på den där svarta listen är ju inte direkt...snyggt. Men tur att vi tycker olika :wink:
Beställde en riktig jagrullarskylthållare från dekaltrim nu istället :)
Kluster skrev:
SvenB skrev:Beställ en "Jagrullardekal" att klistra över "Automan" texten. :)
Min personliga åsikt är att har emblemen tagits bort vill man ju ha en så "clean" bakdel som möjligt. Att då slänga upp en dekal på den där svarta listen är ju inte direkt...snyggt. Men tur att vi tycker olika :wink:
Nu gav du mig lite beslutsångest! Jag får provmontera och se om det blir plottrigt. Texten är ju så liten att den bara syns på väldigt kort håll resonerade jag, men det kanske hade sett mer cleant ut med ingenting...
Var köper man skylthållare billigast? När jag köpte min satt det redan sådana kromade varianter på och jag har inte brytt mig om dom eftersom de var såpass fräscha. Nu när ni diskuterar ramarna här så överväger jag att pröva en tunn svart ram istället. Tips? Vill förstås inte lägga multum på det då jag kanske finner att de kromade ändå var bäst.
Jag köpte min på AutoExperten 2011 eller 2012 men nu när jag söker på deras sida får jag inga träffar alls :roll:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 31

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]

230fk går snålt

Detta är enda jag hittat på hur man m&a[…]

Rostskyddstips

Owatrol och Fluid-film är välkända […]