Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
mxjolle skrev: Jag har koll ;) Lusläser forumet seddu :-)-)
:-)-) :-)-) :-)-)
Enda anledningen att jag har kunskapen också.
:D
Sådär, då blev det ett 12V till bagaget här med. Lika bra att passa på. :lol:
Beställt hem nya LED till parkeringsljuset och LED-slingor till moodlighten interiört.

Kaaaan vara så att jag beställt ett avgassystem också. Det tog bara lite mer än ett år... :D
av Rage
grillchips skrev:Beställt hem nya LED till parkeringsljuset och LED-slingor till moodlighten interiört.

Kaaaan vara så att jag beställt ett avgassystem också. Det tog bara lite mer än ett år... :D
Härligt, vad blev det för rör?
Rage: Det är inte hugget i sten ännu, väntar på svar från säljaren gällande fraktkostnad (visserligen tar jag det oavsett) men han lät liiite osäker på om han ville sälja systemet.
Det är original från en V50 T5, så det verkar som att jag fortsätter med att hålla bilen igång med originaldelar rakt igenom. :)
Så, om någon vet någon som är sugen på kaffepengar eller en firma som är prisvärd gällande att byta ut systemet på min bil (blir ju bara en halvsats med förgrening och en extra upphängning behöver svetsas) i Stockholm, gärna kring Bromma, skicka PM!

Edit:
Farsan gormar om att svetsning inte håller, bättre o skruva dit en extra upphängning och sedan köra en skarvmuff vid dämparen och anslutningen mot grenröret.. Då kanske man kan göra bytet själv rent av. :shock: :lol:
Tvättat bilen och tvättat ljuddämparna, avfettade dem och putsade upp dem med autosol
Nä slutrören gjorde jag oxå, men gjorde oxå dämparna :D
börne skrev:
Gurra82 skrev:Tvättat bilen och tvättat ljuddämparna, avfettade dem och putsade upp dem med autosol
Det var f*n en seriös tvätt :-O)

Men antar att du såklart menade slutrören :wink:
Hehe tänkte med det. Men har man kromat ändrör ska man puts det ibland ju :)
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 1912

Stämmer.

V60 sliter däck bak

Vilken bussning är det du menar? Och vart fin[…]

Husbilar igen, eller ja förare och sjä[…]