Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nu är beslutet taget :-)-) Min V70 My12 D5 AWD skall få en Polestar optimering i slutet av maj, det tråkiga är bara att kampanjen gäller inte på min modell. 8960kr skall optimeringen kosta, som plåster på såren rabatt för att min modell inte ingick i kampanjen fick jag 15% rabatt, så det blev bara 7600 till slut. :-)-) :-)-) Min vita R-design skall få ett blått litet klistermärke :D :-)-)
Senast redigerad av 1 Gurra82, redigerad totalt 0 gånger.
discokaj skrev:Förlåt men jag förstår inte meningen med tråden? Är det att berätta att du skaffar polestar eller är det att upplysa att du fått rabbat?
Meningen med ett forum är väl att det just kan få vara meningen att ställa en fråga ibland som kräver ett svaroch ibland bara snacka och hänga lite, som i detta fall.... Det är ju inte kunskapsutbytesforum för flygplansmekaniker.../PH
av AndS
discokaj skrev:Förlåt men jag förstår inte meningen med tråden? Är det att berätta att du skaffar polestar eller är det att upplysa att du fått rabbat?
Ett tips om man inte förstår eller är intresserad så är det enklast att inte följa den tråden. ;-)
Du kommer bli nöjd med optimeringen - jag är nöjd även utan rabatt:)
Det låter bra :D När optimeringen är gjord behöver man iaf inte längre fundera kring trim och så vidare, för trimsatser (RICA/BSR) osv har aldrig varit något alternativ för min del
Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]

V502.0D spridarfråga

Om du skriver var i landet det är , kanske k[…]

ad 1: På en 1-10 skala , där Volvo240 […]

B230E får ingen bränsle

Tjena jag har en 740GLE med en b230E som får[…]