Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Nydal
har fixat lite med bilen har lackerat egna silverrails samt kåpor. blev mycket bra i mitt tycke,:)

Bild

Bild

Bild

Bild

har även fixat mig Led lampor till parkerings lyse och dimljus :)
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Tjusigt! Hur fick du tag i rätt färg, lackerare?
av Nydal
är inte orginal färg. köpte vanlig PRO paint hos Clas ohlsson, gemförde med volvos färg och den, var inte så stor skillnad på nyans.. men däremot kostade volvos mycket mer!
Användarvisningsbild
av grillchips
Åhfan. Får kolla upp den. :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
En burk hos en lackdepå kostar bara ca 120-160 kr, då blandar de önskad färg efter nr. Hur som så blev silverrails ett lyft :-)-)
av Nydal
Micce1980 skrev:En burk hos en lackdepå kostar bara ca 120-160 kr, då blandar de önskad färg efter nr. Hur som så blev silverrails ett lyft :-)-)
Saken var den att jag kikade hos en lackarare här i hudiksvall och kollade priser. samtidigt så tänkte jag att jag behöver inte ha billack till ralisen.. så beslutade mig att köra på PRO paint. billigare och ser fortfarande väldigt bra ut i mitt tycke. :)
av Nydal
Någon som vet vad det är för lampor i instrumentpanelen? Vill bli av med den gröna färgen :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Det är ingen enkel historia, men är du duktig på att löda och pilla med småprylar så går det förstås.
Ska se om jag hittar länken.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Hade inget sådant verktyg. Går att m[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]

Går fläkten/fläktarna som dom ska?