Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

På tok för liten bild för att öht. kunna utläsa vad det ska vara för nått :P

Men normalt sett kopplar man ju befintliga kablar, som halogen lampan sitter i, till ballasten, sen xenonlampan från ballasten.
Ska man ha ett relä kopplas detta enklast in med befintliga kablar som styrström. Så det enda man ska behöva göra(om man monterat smart dvs) är att rycka styrströmmen till reläet och koppla direkt till halogenlampan. :)
jag erkänner att jag borde bytt ja men samtidigt tycker jag att man måste testa men dom senaste åren har dom blivit hårdare dock för vet att de gick när de inte var privat enligt vissa

Nu har jag kört ett år med xenonlampor förresten, inte stoppad än enda gång kört förbi hur många poliser etc som helst och hur skönt som helst när de är mörkt ute på landet, så de blir nog och skaffa ett par 100w xenonlampor till extraljuset och flytta ner 55w som sitter i extra ljuset till dimljuset :)

men de gick igenom på bes med 7.5w ledlampor i posljuset ;)
och tycker du inte 2.7 i frambromsar är ganska bra värde för pappas och mammas 945 har 1.8/2.0 i bromsvärde fram trots helt bytta bromsar fram på, min har jag bara bytt bromsbelägg fram ;)
Senast redigerad av 1 Stagern, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 24

Har kopplat kablarna och provstartat bilen. Tripp […]

Uppdatera mjukvaran

e-call är den lagstadgade automatiska tj&au[…]

https://www.bilprovningen.se/arkiv/nyheter/2025-03[…]

740 som krånglar