Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av m2c
Kanske något knarkbeslag eller kvarglömt tjänstevapen. :)
Användarvisningsbild
av greeeken
Varför inte bara svara på TS fråga? Allat anant kan ni väll behålla.
Vill TS bygga om till en polisbil så är det väll hans problem om han åker dit eller inte.
Användarvisningsbild
av flazh
Är ej säker på din fråga, men har läst om en snubbe i vänersborg som gjorde om sin v70II 2010 till
polisbil men på hans bil står det AINA istället för POLIS.
Har vid ett senare tillfälle mött AINA bilen & den var äckligt lik en polisbil, dock fanns ej
någon blåljus ramp på taket (tror jag) annars som en spegelbild.
Bara tuta å köra, skriv SILOP på eller nåt.

Mvh
av danmark
Har en gammal 240 som jag byggt om kofångaren fram och satt dit en järnvägsräls samt styvat upp resten av karossen lackad i skumma färger och skrivit dit bandit på och kör på alla bilar som liknar polisbilar,var bor du, :D
av Andis
Verkar som flera har hittat något sorts håll i svensk lagstiftning.

Har sett två bilar som är ombyggda till polisbilar i år och körs av privatpersoner som tycker det är kul att åka i egen polisbil.

Den ena är denna på bild, den andra har jag inte hittat bild på än men det är en kravalbus av något slag med galler för lysena fram och lite annat inte helt lik polisens egna men mycket snarlik och står polis runt om på den.

Här även en artikel på en som fick tillbaka sin egengjorda polis bil och kör nu vidare.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16510156.ab

Bild
av hamre
Suck. Varför? Vill man köra polisbil så bli polis då.

Det är ju bara för att provocera man gör detta. Vad finns det annars för orsak?

Idioter med för mycket fritid.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Varför inte skriva "Rörmokare Leffe" på sin bil om man vill utge sig för att vara i tjänst? :)

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]