Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tuna
Hej.

Skulle behöva ha en ny gummilist i bagaget på min xc70 från 02. Det är listen som är markerad på bilden .

Går den att köpa på Volvo ? Artikelnummer ?

Mvh
Johan
Bilagor
IMG_3438.jpg
IMG_3438.jpg (75.99 KiB) Visad 321 gånger
av llesrof
Har den lossnat på din också? Klart att den går att köpa på Volvo. De borde kunna hitta art.nummer om ingen här råkar ha det.
av llesrof
Mycket pengar för en bit gummi men nästan gratis om man betänker hur omotiverat dyrt det kan vara med reservdelar :D
av råsundatjuren
Priserna är sänkta för en hel del delar på "äldre"kärror,men vissa är svindyra fortfarande,styrenheter bl.a,t.ex.BCM/ABS styrenhet kostar c:a 9-10.000 spänn fortfarande..pinsamt Volvo! Jobbar på märkesvst,har vissa problem med att försvara denna kostnad för kunder...
av KaliZ
Hej!

Denna sitter löst på en v70 -07 jag köpt. Någon som har något bra tips kring om den går att limma, eller om det är byte som gäller?

Mvh
KaliZ
av Tuna
När jag frågade på volvo om man skulle limma dit den så sa de att den bara skulle vara att trycka dit. Har dock inte bytt min än så jag han inte svara på hur bra det funkade.
av KaliZ
Tuna skrev:När jag frågade på volvo om man skulle limma dit den så sa de att den bara skulle vara att trycka dit. Har dock inte bytt min än så jag han inte svara på hur bra det funkade.
Hmmm jag tycker bestämt att den ska vara klistrad med något självhäftande. Men får kika på det igen imorgon för säkerhetsskull!

Mvh
KaliZ
Volvo car UX

Nu syns version 5.0.5 i appen. Releasedatum 260216[…]

Är det väldigt lika tillvägagå[…]

Inte än, men bokat oljebyte på väx[…]

Erfarenheter XC90?

Jag är mycket nöjd med min V70n, den b&a[…]