Moderator: Moderatorer

Plastidippat hela förarsidans krom till svart, vart bra på vissa ställen, dåligt på andra... men vet hur jag ska göra det bättre på andra sidan!

Bild

Man ser bland annat över backspegeln hur det lossnat lite där, har sprutat på lite på vissa ställen för att få bort flärpen men är inte så lätt, får se hur det håller på de små listerna! Det jag läste mig till var att om det inte är så mycket mellanrum mellan objektet och närmaste del (som på t.ex. strålkaste etc) så ska man ta bort maskeringen mellan varje lager, detta gjorde inte jag!
Snyggt, och kul att fler använder plastidip. :) Själv har jag pimpat bilen idag.. att det bara är jag som ser det är en annan historia.. :D
Bild
Inte direkt gjort, men efter punkan i lördags så har det blivit lite körning och jag har nu ett par dagar senare noterat en aning obalans i bilen. Ratten vibrerar ganska mycket till och från och den vill ibland dra åt både höger och vänster men det antar jag är att den helt enkelt spårar på dålig asfalt.
Man känner att något är lurt men jag vette tusan vad det kan vara.. Trycket är jämnt i alla 4 däck.
Hey alla.............

Har väl gjort som de flesta med vårkänslor för bilen........ :) :) :)
*Tvättat
*Cleaner
*Polerat
+
*Service..... :wink: :lol:

Samt knäppte lite Bilder.

Och till sist
Skapat ett hem här åt den :D :D
Gissar att du inte bor i Sthlm/Uppsala/Gävle-trakten.. Idag har det inte varit några vårkänslor.. 1-2dm snö imorse på många ställen i Sthlm/Uppsala, och vi i Gävle fick några cm under natten som låg kvar fläckvis under morgonen. Glad första maj! :)
-I morse var de blåsigt/Ruggigt....och en del *Flingor kom vid 6- tiden..............Och Kallt för den delen med.
Sedan blev de bättre åh bättre fram på dagen. Och i City var de varmare än i förorterna idag! :lol:
Är det inte ALLTID varmare i city än i förorterna? ;)
Puschpassionred skrev:Hey alla.............

Har väl gjort som de flesta med vårkänslor för bilen........ :) :) :)
*Tvättat
*Cleaner
*Polerat
+
*Service..... :wink: :lol:

Samt knäppte lite Bilder.

Och till sist
Skapat ett hem här åt den :D :D
Knäppt bilder utan att dela med dig till forumet. Kanske ligger i någon annan tråd? :)
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 1912

Hej.Spaken är i öppningsläge nä[…]

Hej.Har själv bytt låscylindern som jag[…]

Smakade på dropparna som kommer ner på[…]

Återstår att se om Model Y Long kommer[…]