Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag uppfattade det som att R-designprylarna var det som inte fanns, inte att de kostade 300 spänn. Utan det var det som fanns som gjorde det. :)
SvenB har rätt. Men en ratt på självplocken hade man fått ge 300kr för enligt deras prislista så det hade förstås varit ett kap!
Ser nu att en bil vi plockade ett par delar från faktiskt kom in samma dag som vi var där, den hade enligt bilderna r-design eller sportratten, så lite synd att man inte hängde på låset.
Hej hopp intressant tråd, sitter och filurar på att göra silverline invändigt. Altså ratt med alu inlägg, växelspaken med alu, pedaler med alu, handtag och mittkonsoll i alu, och pricken över i instrument från c70 10- med alu ringar. har någon testat ? borde ju fungera då de är nästan samma bil.
Vore man inte så ohändig skulle man försöka få c70 fronten med skärmar ljus mm på v50, typ facelift 2.
Det gör du rätt i! Ratten finns både med och utan R-designloggan i nederkant. I övrigt är de exakt likadana med aluinlägget i överkant, utan loggan brukar man väl kalla det "sportratt" och om loggan finns "r-designratt". Och r-designknoppen till växelspaken.
Annars är det ju sportpedaler du behöver, allt annat i alu är ju standard om man inte väljer till träinredning etc. Vad har du i din? Aluringarna på stereon har jag i min från start och är även det standard på facelift-modellerna såvitt jag vet. Alternativt att det kom med High Performance och Premium men inte Performance-stereon.

Att få C70-fronten att passa är nog svårt utan större modifikationer, då skulle du köpt dig en C30 istället. ;)
Men en ratt på självplocken hade man fått ge 300kr för enligt deras prislista så det hade förstås varit ett kap!
..Tror inte någon har lyckats knipa en sportratt där för en trehundring, när de tar 1875:- i Bildelsbasen för dem urplockade så tror jag att det är det första de själva plockar ut ur bilarna....
P210: Likväl ett avgas som de tar 250kr för på självplocken men drygt 1500kr för i butiken, det fanns det gott om vad jag kunde se. På ett par bilder på bilar på deras självplock så finns sportrattarna kvar och självklart finns möjligheten att de plockat av dom efter att bilderna togs men det är inte min uppfattning av deras "jobb" med demontering då bilarna står ute på gården på bilderna, uppallade på plåtfälgar. Men visst är allt möjligt.
Ja jag tror det med, mest tacky. Jag kommer lacka dom i bilens färg och sedan dippa dom svarta bara för att testa, behöver ändå köpa hem svart dip till andra saker så kan lika gärna dra med en burk extra. :)
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 50
Hjälp! Vad har hänt?

Har en v70 classic d3 automat fwd 2016 som gå[…]

Flexifuel, etanol - bensin

Ja, idén om att köra på lokalpr[…]

V70-05 B5254T2. Bytte strålkastare till devi[…]