- tis 22 apr 2014, 01:08
jag beklagar vidare att de mc förare där du bor inte verkar kunna sköta sig nått vidare som jag uppfattat ovanstående. propagera för att alla bilförare skulle bli mer uppmärksamma osv har redan gjorts förr. Med vänlig hälsning gubbstrutt
Med vänlig hälsning gubbstrutt.
sthlm skrev:du jag uppmuntrar ingen eller rättfärdigar något det ska du ha väldigt klart för dig.gubbstrutt skrev:Hade du propagerat för att bilförare skulle ta det försiktigare och vara mera uppmärksamma så är jag helt med dig.joel80 skrev:Jag har hittat en supersmart funktion i min bil! Om det är någon i trafiken som verkar ouppmärksam och inte ser mig trycker jag på en slags stor knapp på ratten. Bilen ger då ifrån sig ett högt tillfälligt läte som gör omkringvarande trafikanter medveten om min närvaro. Skitsmart! Synd att det inte finns nån ratt på en MC, men man borde kunna hitta något sätt att få det att funka ändå. ;)japp det är som sthlm säger fixera tutan glöm inte blåljuset he he.
ok nu har jag tröttnat fortsätt ni Med vänlig hälsning gubbstrutt
Men att på något sätt uppmuntra eller rättfärdiga att man på MC skall köra med raka rör eller vrålande sportsystem lär inte vinna poäng hos folk.
Jag har själv ett smått helvete med hojjar utanför fönstret där jag bor och vill inte gärna ha mer buller.
Nu gäller inte bara bullerproblemet motorcyklar utan även grannens fina hemsnickrade raka 3" på hans Volvo 850 tills polisen tog honom.
jag beklagar vidare att de mc förare där du bor inte verkar kunna sköta sig nått vidare som jag uppfattat ovanstående. propagera för att alla bilförare skulle bli mer uppmärksamma osv har redan gjorts förr. Med vänlig hälsning gubbstrutt
Med vänlig hälsning gubbstrutt.
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.