- sön 20 apr 2014, 13:09
Tack för att du tog dig tid att svara. Tror dock att du hade lite otur när du läste mitt första inlägg. Tyckte jag var ganska tydlig med att jag har besökt firman och vad deras utlånade var?
Skriver här för att jag undrar vad som kan ha hänt (kommer inte få svar förrän tidigast i slutet av veckan) samt för att få råd om hur jag ska hantera situationen.
Med vänliga hälsningar
P
Droopy skrev:Varför inet bara kontakta firman du köpte bilen av i första hand, det hjälper ju inte vad än folk tycker här. kontakta firman i första hand och är de en normalt ad bilförsäljare hjälper de dig såklart på ett el annat sätt, i värsta fall har du ju maskinskada beroende på hur mycket bilen har gått och vad som har hänt.Hej Droppy!
Jag förstår inet varför många börjar med att ställa en fråga här på en bil man nyss köpt, kontakta säljaren el ring assistans om du inet kan ta dig vidare, då har du ju fri bil i 3 arbetsdagar så slipper du bli billös iaf.
Tack för att du tog dig tid att svara. Tror dock att du hade lite otur när du läste mitt första inlägg. Tyckte jag var ganska tydlig med att jag har besökt firman och vad deras utlånade var?
Skriver här för att jag undrar vad som kan ha hänt (kommer inte få svar förrän tidigast i slutet av veckan) samt för att få råd om hur jag ska hantera situationen.
Med vänliga hälsningar
P
- By Termoshannes