Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vad tycker du om bakluckan på den nya v70?

5 Bäst
9
9%
4
11
12%
3
27
28%
2
21
22%
1 sämst
27
28%
Användarvisningsbild
av Janne3
tycker att maxi har rätt mycket japan stuk,men de han bli en hitt när man vant sig (D)
Användarvisningsbild
av Honke
Förutom framifrån är det lätt den fulaste bilen volvo någonsin gjort, alla kategorier.

Så volvo fortsätta så här så lär jag nog avverka en till V70N, sen blir det nog märkesövergång. Trist!!
av matand12
Den gamla e klart bättre - men man vänjer sig.

Ger mig fan på att om den nya luckan passar på V70 N kommer det att bytas ut av de som vill åka "ny" bil...
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Jag tycker den är skitsnygg. 8) Av alla inlägg i tråden känns det som volvoäger är ultrakonservativa och bästa desigen någonsin var 245 8)

Jag vill byta upp mig nu med detsamma.
av Goldbeach
Jag har ändrat mig nu, efter att ha sett fler bilder och filmer på V70:n har bakluckan verkligen blivit snygg i mina ögon. Nu är jag inne på att drämma till på V70 istället för S80. :)
av Dykaren
En tvåa fick den av mig men jag ändrade mig. Kollade bara på den första bilden men när jag såg resten av bilderna så ändrar jag mig till en 1:a, fy fasen så ful. Den ser ut som en kantig jäkla ja jag vet inte vad!
Användarvisningsbild
av munktorparen
Från rutan och neråt ser den ut som en saab ! :shock:
Användarvisningsbild
av Honke
Dykaren skrev:En tvåa fick den av mig men jag ändrade mig. Kollade bara på den första bilden men när jag såg resten av bilderna så ändrar jag mig till en 1:a, fy fasen så ful. Den ser ut som en kantig jäkla ja jag vet inte vad!
Ja fy fan! Äcklig är enda ordet jag hittar, ser ju ut som en blandning mellan Saab 93, Toyota och Skoda octavia. Ser riktigt billig o plastig ut baktill.
Bara iden o sprida volvo emblemet över hela aktern är IG!!!

Dock var den grymmt snygg framifrån o snett från sidan.

Nä, Nya V70 får IG av mig!
Trasig Renault Scenic

Och, Renaulten går bra. […]

Att fixa det på ett par timmar känns v&[…]

Hej! Har en hastighetsmätare som lägger […]

Det var felet! Fick bli tejp temporärt till[…]