Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

emblem

XC60 med bakre emblem
23
58%
XC60 utan bakre emblem
17
43%
Användarvisningsbild
av mobe
Bak tycker jag att bilarna ska vara helt rena från alla emblem, motorstorlek kan jag stå ut med att det står. Men som det finns på vissa bilar står eco, blue etc med både grön o blå färg skulle jag aldrig acceptera.
Användarvisningsbild
av Micce1980
När ni ändå håller på att rensa kommer ni väl ihåg att rensa bilhandlartexten på nummerplåtshållaren? :wink: :wink:

Ibland ser man ju bilar som stylats på olika sätt. Antingen har någon rensat emblem eller i princip byggt och lackerat om hela bilen men helt missat nummerplåtshållaren. Det är ju detaljerna som gör det tycker jag.

Bild
Användarvisningsbild
av swed
Micce1980 skrev:När ni ändå håller på att rensa kommer ni väl ihåg att rensa bilhandlartexten på nummerplåtshållaren? :wink: :wink:

Ibland ser man ju bilar som stylats på olika sätt. Antingen har någon rensat emblem eller i princip byggt och lackerat om hela bilen men helt missat nummerplåtshållaren. Det är ju detaljerna som gör det tycker jag.

Bild
:-)-)
Användarvisningsbild
av MartinS
Ja att åka runt med reklam på nummerskyltshållaren är för mig helt oförståeligt.
Användarvisningsbild
av Selast
+1 på nummerplåtshållaren! Själv har jag fullt emblemerad (?) bil och menar att det är snyggast. Det där med nummerplåtshållaren stör jag mig på, handlaren borde fasiken betala för reklamen han vill att jag ska åka runt med!
Användarvisningsbild
av MartinS
Skruffel skrev:Ni har ju glömt att en XC60 med dekaler plus en logga från Polestar är absolut snyggast! :D
Tur att alla har olika smak. Finns det något fulare än en bäbisblå fyrkant på en annars ganska stilren bil?
Få fart på styrservon

Får prova imorgon, stämmer det så[…]

Jag skulle ta bort minus på batteriet innan

Hjälp med Vida

Hej, Har en kod ( motorstyrning service erfordras[…]

Det var läckage i den gamla styrväxeln p[…]