- ons 13 mar 2013, 09:31
Jag håller inte med om att det är mycket tryck alls (jag har också PS), tryck för mig är att jag känner basen i kroppen samtidigt som det låter musikaliskt och välljudande (inte ompfompf-bas som man hade i första bilen :) ).
Så jag funderar ju så klart på om det är något fel på min bil eller är jag extra petig/bortskämd (efterom jag byggt ljud själv förr om åren)?
Är det något i Jämtlandstrakten som har en V40 med stora stereon som jag skulle kunna få lyssna i?
Det räcker ju med någon minut så vet man om det är skillnad :)
Avuriel skrev:Vi är en hel del som upplevt skallrande paneler på framdörrarna, framförallt jag som har premium ljudet med REJÄLT tryck. Märktes direkt. Det fixade dom på ett nafs. Har dock hittills inte hört om någon annan som fått läckage, men det borde dom kunna fixa ganska lätt tycker man...Jag noterade att du skrev "REJÄLT tryck".
Jag håller inte med om att det är mycket tryck alls (jag har också PS), tryck för mig är att jag känner basen i kroppen samtidigt som det låter musikaliskt och välljudande (inte ompfompf-bas som man hade i första bilen :) ).
Så jag funderar ju så klart på om det är något fel på min bil eller är jag extra petig/bortskämd (efterom jag byggt ljud själv förr om åren)?
Är det något i Jämtlandstrakten som har en V40 med stora stereon som jag skulle kunna få lyssna i?
Det räcker ju med någon minut så vet man om det är skillnad :)