Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vad tycker du om bakluckan på den nya v70?

5 Bäst
9
9%
4
11
12%
3
27
28%
2
21
22%
1 sämst
27
28%
av Alminjo
FUL! Tycker att volvo kunde gjort bilen finare.... nu ser ut som en billig kopia.... Hoppas nya S60:n blir fetare!
av Daddan
Vad ska nu nya V70N kallas när den dyker upp?
Några förslag:
V70NN
V70Nyast
V70Nyarefinnsinte
V70Nyrik
V70Nufinnsdetnogbarnsjukdomarigen
V70Nuåkerjagruntiennyarebiländig

Ja, någon annan som har något förslag?

Håller ni med om att det finns något som påminner mig om Amazon-kombi över bakluckan på den där nya V70?
av caradioa
V70N2 tycker jag låter smidigast
av jbl
Håller med om att bakdelen inte är så snygg. Men resten av bilen är gryyym 8)

Får man bara lite tid så har man snart vant sig vid baken också.

Angående nya beteckningen så tippar jag på V70NG.
Användarvisningsbild
av farmerswalk
Jag hänger inte med på den där "utförsbacken" som går ner under bakljusen..... Ju mer man tittar på det, desto konstigare ser det ut..

Tomas :roll:
av fn
Kunde inte Volvo frågat oss här först...? :( det är ju ingen som säger WOW.

Jag gillar...
den stora bakre sidorutan
att bakljusen har dioder - vilket kommer göra bilen snygg när det är så mörkt att det bara är ljusen man ser :shock:
att torkararmen pekar åt vänster (gör min -01 modern igen)

Jag gillar inte...
Nerförsbacken på stötfångaren
Att i stort sett hela bakljuset sitter på luckan
Det känns inte nytt-nytänkande
Totalintrycket

Bakdelen på experimentbilen VCC är 100 ggr bättre. Den tyckte jag var WOW dels för den tunna bakljusdelen som gick upp på ovansidan på den feta skuldran och dels för bakljuset som satt innanför bakluckans glas. DET var nyskapande. Dessutom ser den bilen mycket fetare ut.
Användarvisningsbild
av lilleman
G-kraft skrev:Alltså hur kan man skapa en sådan bakdel på nya v70n, den äldre versionen v70n är så bra träff så att man kan inte tro att det blir sämre vilket det blev, liknar nån japansk bil bakifrån, riktigt besviken är jag......
håller med den ör grymt ful men man vänjer sig väl (HMM)
Användarvisningsbild
av VolvoBM
En Mitsubishi som satt på en Subaru. Tja, kanske att man vänjer sig. Fronten på samtliga Volvo efter 850 var ju även de ap-fula när de kom (som en gammal Buick.... :lol: ) men dem har man ju vant sig vid :wink:
Användarvisningsbild
av Jimmy Svensson
G-kraft skrev:Alltså hur kan man skapa en sådan bakdel på nya v70n, den äldre versionen v70n är så bra träff så att man kan inte tro att det blir sämre vilket det blev, liknar nån japansk bil bakifrån, riktigt besviken är jag......
Kan bara hålla med....skärpning VOLVO
:evil: Detta kommer ni att tappa många kunder på...

Nytt är nog omöjligt, men finns kanske[…]

Precis. Så gjorde jag med det senaste tillbe[…]

När det gäller rost: -Borsta bort med st[…]

LED - bländande halvljus

Vid det här laget kan jag direkt se om det &[…]