Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det udda skulle isåfall vara att det är en momentum med så mycket utrustning. Låter som att den kommer från Volvobil!

Men annars är det tyvärr inte så ovanligt! :wink:
Användarvisningsbild
av Guru
Sant. Fram med VIN så kollar vi! :D
Användarvisningsbild
av Guru
Kylfack? Makara 18" är dock ovanligt.
av Linqid
Guru skrev:Kylfack? Makara 18" är dock ovanligt.
Synd att man inte ser fler bilar med Makara, riktigt snygga fälgar!
Användarvisningsbild
av Bosse78
Linqid skrev:
Synd att man inte ser fler bilar med kylfack, så trist med varm skumpa!
av Chexet
Guru skrev:
Chexet skrev:Kan komma med min bil som förslag, vad jag kunnat hitta har det mesta!

v70 -08 D5
El taklucka, El Förar Stol med med minne, helskin, barnstolar bak 2 läges, premium sound system, gps, backkamera, p-sensor bak, el baklucka, cd-växlare med iphone usb och aux uttag, sound entertainment bak för egen val av musik källa och volym även byte av låt/radiostation, kompass i bakspegel.

Säkert något som jag har glömt :p
Men finns ganksa mycket roligt i denna bilden och är grymt nöjd! :D
Vill inte vara sån men det är tyvärr inget ovanligt med din bil. Hörlursuttag bak är dock inte vanligt, saknar det från min förra, men knappast udda. Kul att du gillar den!
När man är van med en Saab 93 - 99 utan något speciellt på så är detta ganska ovanligt för mig iafl :)
Ser dock inte så många med just Taklucka iafl där jag bor :p börjar komma nu på MY14 ser jag mer o mer :)
Användarvisningsbild
av Guru
Bosse78 skrev:
Linqid skrev:
Synd att man inte ser fler bilar med kylfack, så trist med varm skumpa!
Vem bryr sig om varm skumpa på den aktuella bilen, hela tanken är ju fylld med sprit...
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Finns inte kylfack i armstödet att välja till! Så den måste vara väldigt udda då :wink:

När jag körde S80 V8 Executive hade jag kylskåp i baksätet. Om man fällde ner mittarmstödet så kunde man öppna en liten lucka. Det var rätt coolt :mrgreen: Dessutom en öppnare och två handgjorda "Executive-glas" i mittarmstödet! 8)
Användarvisningsbild
av Guru
XC90_Executive skrev:Finns inte kylfack i armstödet att välja till! Så den måste vara väldigt udda då :wink:

När jag körde S80 V8 Executive hade jag kylskåp i baksätet. Om man fällde ner mittarmstödet så kunde man öppna en liten lucka. Det var rätt coolt :mrgreen: Dessutom en öppnare och två handgjorda "Executive-glas" i mittarmstödet! 8)
Det var det jag reagerade på. Att det inte finns kylfack i armstödet. Vem frågar säljaren om det?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 100

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5