- tis 01 apr 2014, 23:27
Hej!
Jag hade tänkt och rulla till till Bilbogalet(volvo gentligen) och köpa mig lite udda saker till min awesome volvo
-). Men då stöter jag på lite funderingar. Ska jag köpa nya slangar till bilen min eller ska jag köpa det på en annan firma? Jag är ute efter kvalité så klart och som jag vet så tillverkar volvo inte slangar. Och volvo brukar ju vara en djävul när det gäller att ta betalt. De ta nästan betalt för luft också.
Det jag ska köpa är packningar bara för turbon för jag har alltid lärt mig att nya packningar ska alltid finnas, oavsett om det är papperpackning, metallpackning, gummipackning/o-ringspackning, kopparbricka som packning, eller om packningen ser bra ut. Alltid ny packning, det gäller även bultar. Har jag rätt?
Jag hade tänkt och rulla till till Bilbogalet(volvo gentligen) och köpa mig lite udda saker till min awesome volvo

Det jag ska köpa är packningar bara för turbon för jag har alltid lärt mig att nya packningar ska alltid finnas, oavsett om det är papperpackning, metallpackning, gummipackning/o-ringspackning, kopparbricka som packning, eller om packningen ser bra ut. Alltid ny packning, det gäller även bultar. Har jag rätt?
Volvo 740 -88 Såld
Volvo 740 - 88b Såld
Volvo 850 -92 Såld sedan krockad (inte jag)
Volvo XC70 I -98 Bruksbil.
Volvo 740 - 88b Såld
Volvo 850 -92 Såld sedan krockad (inte jag)
Volvo XC70 I -98 Bruksbil.