Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Riktigt snygg kringla du skaffat, den ser jäkligt bekväm ut! :-)-)
Tack, den är riktigt skön att hålla i.
Nightmare89 skrev:hm va e det för ratt namn på den?= jadu FELTEMAS film e skit kul att jobba med..... sj gjort det å aldrig igen!
Håller med dig den är helt kass :mrgreen:

Här är ratten jag köpte
http://www.mrtuning.se/p/interior/mr-tu ... ifter.html
Nu är mina centrumvända fälgar färdiglackade med svart industrilack. Jag provmonderade en och den satt som en smäck :D Förutom att mina centrumkoppar gick inte dit så det blir nog att lacka naven svarta.
Jag tycker den gjorde sig bra ihop med metalic lacken, sen har jag ju såklart monterat jagrullar dekaler och en MR tunning i bakrutan.

Bild
Bild
Bild
Bild

Vad tycker ni?
Senast redigerad av 1 Sparkzz, redigerad totalt 0 gånger.
Har inte uppdaterat på länge, men jag har fått gjort endel. Tillslut så köpte jag en ny ABS givare på Biltemas ny varuhus i Borås :D I helgen som var så polerade jag klart bilen med flytande rubbing och sen lade jag på flytande hårdvax, det blev riktigt bra resultat. Även fälgarna polerades. Och efter det så spolade jag av allt dam från bilen och provade mitt syntetiska sämskinn. Jag har också uppvärderat ljudet i bilen med en baslåda och en värsting Alpine huvudenhet med AUX sladd som jag drog ut i facket under radion, det dunkar på riktigt bra :mrgreen:
Jag var på elmia och fyndade vindavisare, det blev lite tajt i bakrutorna med solarplexius och vindavisare men det gick.Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Här se lacket lite rosa aktig ut.
Bild

Vad tycks?
Sparkzz skrev:
Stagern skrev:Schysst 945, hoppas du monterar addon kjolar runt om de är ju original styling också :)
Tackar :D Din ser rätt schyst ut också, är lite skeptisk till add-on känns lite som att "alla" har det men får se :D

Sen har jag varit på biltema och köpt bromsköldar och 45% solfilm, har läst många olika åsikter om deras film så får ser hur det blir.
Blev lite meckat idag med.
Kompressorn till tutorna blev placerad i ena baljan och hornen lyckades jag gömma lite diskret under framlyktorna.
Bild
BildBildBild

Ha de
Hej tittat lite då och då på ditt projekt.
Rullar på fint tycker jag. Med riktigt fint i ordning gjorda fjäderbenet och plåtfälgar bland annat av allt du fixat med på bilen.

Men Blivit extra nyfiken på ditt projekt tuta. Tänkte nu måste jag fråga lite om det.

Her en vän som hade kompressor tuta i sin bil med trycktank dock lite för liten kompressor hade han i sin orka bara 2-3 kortare tutningar sen var det dags att låta kompressorn ladda om tanken. Då hade han en sån tuta som San Franciscos brandkår använder för att tuta på bilar som är i vägen.

Men din kompressor ser mycket större ut.

Hur mycket orkar din kompressor med?
Har den lufttank ?
Vilken kompressor du fått tag i ? Får man fråga vart man kan köpa den :-)

Är själv lite frestad på amerikansk tåg tuta. Men dom är så stora så får man väll aldrig in i bilen på ett bra sätt :-)

Men kanske någon form av båt tuta med det där klassiska ljudet :-)

Med vänlig hälsning,
Andis
Lucif3r skrev:Den var en löjlig baslåda :lol:
Men den var gratis :D
Andis skrev:
Sparkzz skrev:
Stagern skrev:Schysst 945, hoppas du monterar addon kjolar runt om de är ju original styling också :)
Tackar :D Din ser rätt schyst ut också, är lite skeptisk till add-on känns lite som att "alla" har det men får se :D

Sen har jag varit på biltema och köpt bromsköldar och 45% solfilm, har läst många olika åsikter om deras film så får ser hur det blir.
Blev lite meckat idag med.
Kompressorn till tutorna blev placerad i ena baljan och hornen lyckades jag gömma lite diskret under framlyktorna.
Bild
BildBildBild

Ha de
Hej tittat lite då och då på ditt projekt.
Rullar på fint tycker jag. Med riktigt fint i ordning gjorda fjäderbenet och plåtfälgar bland annat av allt du fixat med på bilen.

Men Blivit extra nyfiken på ditt projekt tuta. Tänkte nu måste jag fråga lite om det.

Her en vän som hade kompressor tuta i sin bil med trycktank dock lite för liten kompressor hade han i sin orka bara 2-3 kortare tutningar sen var det dags att låta kompressorn ladda om tanken. Då hade han en sån tuta som San Franciscos brandkår använder för att tuta på bilar som är i vägen.

Men din kompressor ser mycket större ut.

Hur mycket orkar din kompressor med?
Har den lufttank ?
Vilken kompressor du fått tag i ? Får man fråga vart man kan köpa den :-)

Är själv lite frestad på amerikansk tåg tuta. Men dom är så stora så får man väll aldrig in i bilen på ett bra sätt :-)

Men kanske någon form av båt tuta med det där klassiska ljudet :-)

Med vänlig hälsning,
Andis
Tackar
Min kompressor kan man köra hur länge som helst så länge den bara får ström. Kompressorn har ingen tank, den har två utblås som den växlar mellan till olika horn.
Kompressorn har min Pappa fått när han var yngre på en ambulanscentral och det är från en gammal ambulans.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]