Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AsfaltRacer
kmi skrev:leveransstatus 8 og fra plats 2695 nu 4008
Leverans v 15
Jag hoppade också upp till 3675 (från 933). Och leverans framflyttad en vecka (trots att jag har en bokad tid hos ÅF). Undrar om det har hänt något skumt med MinVolvo....
av PFA
GustavB skrev:
AsfaltRacer skrev:
GustavB skrev: Vill gärna se dina ljusa sportstolar som jag tror kan bli sjukt snygga. Jag har ljust skinn i min xc70 my12 men valde svart i nya eftersom förarstolen är blå av jeans och svart av bältet i min xc70. Mjukisbyxor eller överdrag rekommenderas!
Tror inte jag har sportstolar eftersom jag har momentum. Sportpaketet innebär bara R-chassi och Fenrir 19". Jag har soft beige halvläder i min V70 nu och den blåa tonen efter jeansen (som fastnat på framför allt textildelen av stolen) trollades bort med våtdammsugare. Missfärgningar på lädret tog jag bort med en trasa med lite Yes diskmedel i och ljummet vatten. Har du provat det?
Hade fått för mig sportstolarna ingick i sportpaketet. Ja hur som är ljust skinn väldigt snyggt. Har inte provat yes och vatten, och struntar i det nu då bilen snart byts in :)

Status 7 idag!

Kul att det fortfarande är fullt ös "min" gamla tråd :) Sköna specar ni har!

Det verkar faktiskt som att sportstolar inte ingår i Sportpaketet om man beställer det ihop med Momentum. Kanske har med att elstol ingår till förarstolen i Summum och att förarstolen i Sportpaketet är en elstol. Men det är bara en gissning. Hursomhelst så är jag väldigt nöjd med sportstolarna, men det tog ett tag att vänja sig vid dem. De är ganska tajta. Elinställningen är underbar. Om jag hade fått önska något så vore det att sittdynan på sportstolarna skulle gått att förlänga á la Audis sportstolar. Jag hade det i en A4'a Avant och just den finessen passade mig perfekt.

Har precis slängt på Fenrirfälgarna och jag måste säga att de var snyggare än väntat. Inte så maffiga/"vräkiga" som 20"- arna, men precis lagom sportiga på en tjänstepulka som min.

Sportchassit gör bilen rätt fast och stabil i köttet. Inte i närheten av den gocartskänsla som den A-klasse med 17"-are jag hade i början på 2000-talet gav, men klart hårdare än min förra V70FT.

D4'an och automaten är bra grejer...

Lycka till, ni kommer att bli nöjda oavsett spec!
Senast redigerad av 2 PFA, redigerad totalt 0 gång.
av Fritchof
CHSC skrev:Plats 4587, status 7.
Det hade jag imorse... :D så då tänkte jag nu har vi samma köplats igen, men nu hade den droppat ner till 4105 dock fortfarande status 7...
Användarvisningsbild
av SWEiNSANE
Pratade med min säljare imorse och jag får välja dag nästa vecka när jag hämtar bilen :-)

Nu behöver jag bara synka ihop tiden med jobbet och frun.
av Fritchof
Yes... Status 8 din Volvo är på väg köplats: 3408
av kmi
Steg 8 plats 3408.
Bilen är hos handleren men har först tid at hämta den fredag.
Ska bli cool.

Så nu mangler jag kun en opsætning 18" vinterhjul, men dem kommer der sikkert nog af på blocket den kommende tid.
av Fritchof
CHSC skrev:köplats 3795, status 7.
Då är den säkert på väg skall du se, har din beräknade leverans vecka ändrats??

köplats 2813 idag...
av CHSC
Fritchof skrev:
CHSC skrev:köplats 3795, status 7.
Då är den säkert på väg skall du se, har din beräknade leverans vecka ändrats??

köplats 2813 idag...
Leveransvecka 16, men hoppas på v.15.
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 55
Vilken packbox ?

Tack så mycket för svaret. Glömde […]

Tror det kan vara svårt att komma åt a[…]