Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tjenare! Ett tag sedan de hände något här men har vari ute i garage å grejat lite idag då motivationen kommit tillbaka :)

Målar lite grejer :)
Bild

Övre fjäderbensskålarna :)
Bild

Måla måla måla ;)
Bild

Fjäderbenet vart ju snyggt i grått tyckte jag :)
Bild

Köpt nya grejer till framvagnen :) Spindelled,styrleder,bussningar,stötdämpare,stabilisatorstag
Bild

Även beställt orginal dieselfjädrar av VOLVO! :D Sen Volvo 244GL D6 emblemen kommer sitta fint på skuffen :)
Kan tänka mig att den blir lite säckig med vanliga GL fjädrar :lol:

Najs med nya framvagnsdelar. Är verkligen något jag skulle behöva när bilen känns riktigt obehaglig att åka över 130 med 8)
Tjenare alla tappra följare! :D

Fått grejorna från volvo nu och grejor från skruvat också :D

Fjädrarna från volvo. 14.2mm är diametern på fjädern den grövsta volvo hade :) Artnmr: 1229337
Bild
Emblemen jag köpte från volvo vart lite dålig bild men blir bättre sen när dom kommit på bilen :)
Artnmr:
244GL 1246002
D6 1246304
Volvo skärmemblem 1246038
Bild
Sen vart de dammskydd till styrväxeln,bromsbelägg,monteringsats belägg, bromsslangar och relä för glödningen till motorn :)
Bild

Va kul å köpa volvo orginaldelar till 240in :D Kommer mera bilder i helgen då framvagnen får ta plats tror jag :)
Huuuj alla! Blev ett ryck på eftermiddan idag så nu står 240in på Hjulen! :D Bjuder på 2 bilder blir mera skruvning i helgen! :)
Bild

Allting i framvagnen målat å nytt! :D
Bild

Somsagt blir nog mera skruvning i helgen antar ja! :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Hej Jag har en Volvo S80 2005 med problemet att v[…]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]