Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Någon fler som har en 2,5T nyare än 2007 ? Hittar ingen nyare på blocket. Försöker sätta ett pris på min XC90 Kina-modell 2.5T R-Design 2009 levererad 2009-04-29 första registrering 2009-11-03 gått ca 3830 mil. Tänkte sälja den i vår om den inte ligger allt för lågt i pris. Kör alldeles för lite med den. Det är alltså en R-design, svart, har El-taklucka i glas, BLIS, Farthållare, Rear AC, Regnsensor, High Performance ljud, Infällbara backspeglar, mörktonade rutor, bakre hörlursuttag, backvarnare, el-barnlås, Airbag pass avstängningsbar, drag (obs.ej extra oljekylare har bara använt cykelställ) Xenon på halvljus, tror det kallas Bi-xenon), färddator, Backspegel med kompass. Larm. Tygmattor 19" R-sport. .. Hittar 2009 Diesel bilar på blocket med varierande priser startar vid 230 000 skr,men har gått längre än min bensinare. Det är väl där gränsen ligger för att det skall vara någon ide att sälja den. Skall serva den i April sedan skall den ut på blocket för att se om det är någon ide att sälja den. Köpte den från Volvo Bil, Torslanda i Göteborg 2010-07-05 då hade den gått 483 mil. Finns det få av dessa 2.5T kanske värdet är bättre ?, någon som har koll ?
Visste inte att dem gjorde 2,5T efter My07, Mycket trevlig motor :D
Åk till en Volvohandlare & be om att få ett inbytespris, verka som att du tänker köpa en riktigt bra kärra av killen. Sen lägger du på 25-30% på handlarens inbytesvärde. Men tycker du ska behålla den :wink:

Du kan sticka in en mejsel under platkåpan o[…]

I fredags, vid lunchtid, tittade jag på m&au[…]

Appen är makalöst buggig. Ofta en d&o[…]

flexifuel som nästan dör

nej spolarna ej bytta. har redan stiften så[…]