Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stagern
Var hemma idag och kolla gummifärgen och den såg bra ut så blir att köra på den sen :) tog ingen bild tyvärr :(

Kommer även göra ordning en fram och bakvagn med bc racing coilovers och lamelldiff som kommer monteras framåt sommarn :)

kommer inte uppdateras så mycket nu tror jag förrän jag har kört upp den 3 april men kanske blir nån liten uppdatering till nästa vecka men de beror på tiden eftersom övningskörning/teori är prio nummer ett
Användarvisningsbild
av Stagern
Kommer bli en v90 torkarms kåpa från L-M-R och även handtagskåpor därifrån så småningom och självklart kommer allt bli lackat även handtaget, det är lite de här stuket jag strävar efter fast bortsett ifrån att de ska vara svarta dörrlister fönsterlister etc :)
Bild
Var hemma en snabbis idag också efter en körlektion och passade på och ta ett par bilder till :)

Bild
Bild

Imorgon åker lekdäcken på med original adhara fälgar anledningen varför jag inte monterar på 100+ Phoenix fälgarna är att jag tänker lacka dom med svart gummifärg först :)
Användarvisningsbild
av Stagern
Var hemma idag och nu ska snart 745:an iväg, i helgen börjar vi riva ur motor och växellåda och sen river vi ner framvagn och bakvagn och resterande prylar av värde, sen ska bakvagnen renoveras och så kan man börja lite smått med att nästa års motorsetup också b234 turbo på 350 hk och aw72 låda :)
Bild

men nu till lite närmare saker upptäckte för nån vecka sen att ena bakre skärmkanten hade börjat rost tråkigt nog bak på Dagmar :( men ska lämna in de på slipning och lackning nånstans tidigt i sommar :)
Ska beställa nya vita blinkers i helgen också + nya skärmblinkers så byter jag bakljus och de samtidigt :)
Användarvisningsbild
av Stagern
Fixade teorin igår så nu har man körkort 58/65 blev de :D

Beställde 960 handtagskåpor, nya vita framblinkers, led skärmblinkers och blå älgemblem i måndags och det kom idag :)
Bild

Tvättade henne i helgen både invändigt och utvändigt ska försöka hinna ta några bilder ikväll eller imorgon på morronen :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 24
Fel centerhögtalare?

Stämmer, bakdörrarna+ tak bak har ing[…]

finansiera V90

Spontant är det ett högre restvärde[…]

Bilen såld så då stänger vi