Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S60AWD2.5T
Det handlar väl om "bar grafh" dvs visning i digital skala typ klossar på svenska. Ni vet som i mobilen batteri o täckning
av Ugbugg
Nu har jag printat ut filen och lagt utskriften i handsfacket, har man nått att göra när man sitter fast i den hopplösa Göteborgstrafiken.

Den digitala mätaren visar ca 10% mindre än den analoga hos mig.
av Hamster
den meny syfta till att man ska ställa in bilstereos volym i förhålande till hastighet. Det är en automatisk volymkontroll. Är det någon som har testat och ställa in den eller? vet inte om den fungera i HU603 an stereo?
Senast redigerad av 1 Hamster, redigerad totalt 0 gånger.
av Ugbugg
Hamster skrev:den meny syfta till att man ska ställa in bilstereos volym i förhålande till hastighet. Det är en automatisk volymkontroll. Är det någon som har testat och ställa in den eller? vet inte om den fungera i 601 an stereo?
Jo, funkar i 603'an. Du kan ställa in på low, medium eller high. Finns en tabell i filen som visar nivåerna.
Senast redigerad av 1 Ugbugg, redigerad totalt 0 gånger.
av Hamster
Är den funktionen avstäng från början för HU603 eller? för var jag vet finns den funktionen på HU803 förinställt från leverans.
av Ugbugg
Hamster skrev:Är den funktionen avstäng från början för HU603 eller? för var jag vet finns den funktionen på HU803 förinställt från leverans.
Vet inte, den har alltid varit på hos mig.
edit: jag har 603'an.
Användarvisningsbild
av hemglass
Ugbugg skrev:Nu har jag printat ut filen och lagt utskriften i handsfacket, har man nått att göra när man sitter fast i den hopplösa Göteborgstrafiken.

Den digitala mätaren visar ca 10% mindre än den analoga hos mig.
den digitala visar rätt. Den analoga har en felvisning på kanske 10 (?)% Den verkar stämma med min lösa GPS.
En vidare fundering är att om man har original RTI (GPS system) så måste man tydligen ha volvos stereo för att den ska fungera :roll:
Innebär det att det sitter en GPS antenn någonstans i bilen på alla bilar som har 603:an och 803:an . ?
av hedlung
Fråga....
Jag har en V50 -06 med High Performance-system, är det en 603 eller 803...? Eller nån annan modell..?? För jag får inget att hända när jag håller inne nån volymratt mm.
Antingen går det inte eller så är jag........
av KuLLeN
hedlung:
du har varken 603 eller 803! du har en nyare modell vet ej vad den heter, men en sån där platt så man kan ha en tjick handväska bakom :D
av matzen10
KuLLeN skrev:hedlung:
du har varken 603 eller 803! du har en nyare modell vet ej vad den heter, men en sån där platt så man kan ha en tjick handväska bakom :D
Det är en tjejbil med andra ord :mrgreen:

---< Matz
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Problem med igensatt sotfilter . . . hmmm . . . . […]

Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]