Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Skruffel
StefanN skrev:Det smälter ju innan det landat, ska ju va 5+
Jo, må så vara - men farbror polisen lär ju ändå hävda att vinterväglag råder.
Man får väl låta bilen stå när det snöar som mest. Men ändå, från +11 till -3!?
Användarvisningsbild
av SvenB
StefanN skrev:Det smälter ju innan det landat, ska ju va 5+
Tyvärr säger inte prognosen det. Det skall var 1-2 grader på lördag morgon. Sedan kommer det mer på måndag, också enligt prognosen på TV 4 vädret. Även då bara någon plusgrad, men vi får hoppas att det är en felprognos för jag vill inte ha snö nu. :twisted:
Användarvisningsbild
av joel80
Måndag kl 7:00 enligt klart.se

:(

Bild
Användarvisningsbild
av SvenB
Ja det tyder på att de i Mellansverige troligen har anledning att ångra sig om de bytt till sommardäck.
Användarvisningsbild
av joel80
Ja, eller ta bussen en dag. :D
Användarvisningsbild
av Micce1980
Kom till Halmstad, såg att folk skrapade rutorna kl 7.00 idag. Kom till köldhålet Simlångsdalen (15 min inåt landet) där var det -3 och släppte lite i en kurva i 90 km/h, mycket spännande :/ Igår samma sak, förutom släppet i 90 km/h. Hoppas folk väntar med nyte som ska ut tidigt.
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av SvenB
joel80 skrev:Ja, eller ta bussen en dag. :D
Nja, det skulle inte fungera för mig. Jag skall till ett styrelsemöte på lördag 11:00. Antingen får jag ta en buss fredag eftermiddag 16:35 för att vara framme 18:53. Men då måste jag övernatta. Alternativet är att åka lördag 11:53 och vara framme 16:33. Lite sent, så det blir att ta bil de 6 milen. :D
Användarvisningsbild
av joel80
Hahaha..
Lite samma sak med mig, ska man först också ta och lämna dottern på dagis är det helt kört.. (om man inte tar med henne med övernattning utanför dagiset.) :)
Användarvisningsbild
av rosenlorden
Sommarsulorna har suttit i snart 1 vecka (västra götaland, skaraborg).. ALDRIG mera dubbdäck, så fruktansvärt trött på oväsendet. Får nästan ta tången o dra ut asen... 8)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 24

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]