Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Skruffel
Bilens termometer visade 14 grader C när jag satte mig i den i förmiddags.
Då hade den dessutom stått i skuggan - så ja, nu är våren verkligen här! :D
Användarvisningsbild
av mxjolle
Sommardäck på i Jönköping. Kör varken tidiga mornar eller sena kvällar så nog tycker jag allt att det var bättre med sommardäck än att köra runt på dubbisarna som var nya för säsongen :(

Bild
av llesrof
Jönköping..? Jag blir förbaske mig inte klok på var i Jönköping bilden är tagen :D
Användarvisningsbild
av mxjolle
llesrof skrev:Jönköping..? Jag blir förbaske mig inte klok på var i Jönköping bilden är tagen :D
Haha, enkelt svar. Det där är inte jkpg ;) var hemma i Tranås och polerade/bytte hjul där i helgen. Så bilden är tagen nere vid sjukhuset i Tranås där Boxholms tvåan brukar lägga till
av llesrof
He he he... det förklarar ju ett och annat. Man är ju nyfiken som en gammal bläckfisk och jag satt och vred och vände på Google Earth. Det finns ju inte så många ställen i Jönköping där det finns båtplatser men inget ställe med båtplatser vid någon slags kanal med stora byggnader i bakgrunden :D
Användarvisningsbild
av SvenB
Dom hotar ju med 5-6 cm blötsnö/snö över mellansverige på lördag. Så jag väntar nog ett tag till att byta hjul.
Användarvisningsbild
av Skruffel
SvenB skrev:Dom hotar ju med 5-6 cm blötsnö/snö över mellansverige på lördag. Så jag väntar nog ett tag till att byta hjul.
Ja, detta är då ett klart och tydligt bevis på att GUD INTE FINNS! :cry:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 24
B200ft svårstartad

Temp.givaren (1) till temp.mätaren har runda […]

230fk går snålt

Har läst lite om hur en kass spjällä[…]