Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Som rubriken säger funderar jag att köpa en sådan till bilen. Någon som har sett den i action irl eller vet något mer om den än vad jag hittat hos deras åf:s på webben i Sverige. Den verkar ju helt klart lovande. Monterat o klart på bilia för ca: 15 000kr

[youtube]
[/youtube]
Bilnörden skrev:Rampen kostar ju "bara" 9995kr resten är arbete plus monterings material och likn. En ramp från kina köper jag inte, då kan det kvitta. Jag betalar hellre för kvalite + att jag vet vad jag får.
Var tror du den är tillverkad?
Desmodue skrev:
Bilnörden skrev:Rampen kostar ju "bara" 9995kr resten är arbete plus monterings material och likn. En ramp från kina köper jag inte, då kan det kvitta. Jag betalar hellre för kvalite + att jag vet vad jag får.
:lol: Exakt min tanke...
Jag blev också sugen på extraljus och det blev PBE180 som är LED ljus på 60W. Jag tog 3st spot för man har så bra original helljus (xenon konverterad helljuslampa) som det är bra brädd på men saknar lite längd. Dom är ju 180cm i diameter och jag tycker det är en lagom storlek,
var inne i höstas på NBB225 xenon konverterade men sluta ut det för dom är så stora (men lyser mycket bra) och så dessa boxar ska man ju hitta en plats för. Köper på Volvo för 3495 3st och dom tas tydligen från humanhabit.se. Nå dom skulle komma i slutet av veckan så till helgen borde det vara på bilen. Totalt slutar nog notan på ca:4000kr för ljus, kablar, hållare m.m. Får se om det är värt det :roll:

Denna är EJ spot utan flood och ses på dom yttre räfflade "diodbulorna".
Bild
Bild

Med vänlig hälsning
Per
mattish skrev:
Desmodue skrev:
:lol: Exakt min tanke...
Utvecklad av Amerikanarna tillverkad i Tyskland.

En av få intressanta nya bilar detta, ska b[…]

@fjohan82 , Det finns ju andra bilar än Vol[…]

Köpa begagnad XC40 fr 2024

Ja, vad är det för motor. Låt som […]

ventiler B5254T11

Hejsan volvovänner! Är det någon s[…]