Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av llesrof
joel80 skrev:Alla dina inlägg handlar om salt nu umekille...
Åh fan... :mrgreen:
Användarvisningsbild
av SvenB
Så var snön tillbaka på besök :evil:
Användarvisningsbild
av grillchips
Åhfasen.. Här är det lugnt än så länge. Peppar peppar!

Edit: Enligt smhi's radartjänst ser det ut att mycket väl rulla över här också, tvi!
Användarvisningsbild
av grillchips
Satan, den där pepparn hjälpte föga. :cry:
Användarvisningsbild
av Skruffel
SvenB skrev:Så var snön tillbaka på besök :evil:
Och så var den borta lika snabbt som den kom...
Ångrar fortfarande inte mitt byte till sommardäck! :mrgreen:
Användarvisningsbild
av grillchips
Skruffel: Jepp! Jag blev lite orolig igårkväll för det drällde verkligen ner och lade sig en liten stund iallafall, men inte ens de tidiga morgontimmarna verkar ha varit till besvär här i Sthlm.
Användarvisningsbild
av joel80
Men är det minsta tillstymmelse till frost eller snö på vägen kan man åka på fina böter..det räcker med att det är snö/frost på vägrenen för att det ska räknas som vinterväglag.

(Och lite bittert avis är jag på er också.. ;) ) Jag gillar vintern.. men nu känns det som att jag ger upp och vill ha vår.. inte det här mellantinget... i morse var det vitt på backen.. även på de mindre vägarna.
av llesrof
Hm... skall jag plugga eller skall jag putsa upp fälgarna på sommarhjulen..? Jag kan ju fortsätta plugga imorgon...
Användarvisningsbild
av Skruffel
llesrof skrev:Hm... skall jag plugga eller skall jag putsa upp fälgarna på sommarhjulen..? Jag kan ju fortsätta plugga imorgon...
A man's gotta do what a man's gotta do. Jag förväntar mig att din bil har nyputsade fälgar till i morgon, med andra ord! 8)
av llesrof
Skruffel skrev:
llesrof skrev:Hm... skall jag plugga eller skall jag putsa upp fälgarna på sommarhjulen..? Jag kan ju fortsätta plugga imorgon...
A man's gotta do what a man's gotta do. Jag förväntar mig att din bil har nyputsade fälgar till i morgon, med andra ord! 8)
Så... nu har bilen nyputsade sommarfälgar. Fast det kommer nog att dröja uppåt en månad innan de hamnar på bilen.
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 190
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]