Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken färg på XC60?

Svart metallic
3
10%
Electric silver
17
57%
Twilight brons
10
33%
av newbie1111
MartinS skrev:
XC90_Executive skrev:Jag går mot strömmen och tycker att Crystal White är den absolut snyggaste färgen på XC60! :D
Cosmic White ätt den snyggaste färgen på en R-Design XC60 fram till MY13 tycker jag. Nu finns den väl inte längre och Inscription crystal white på en MY14 är inte alls lika läcker tycker jag.
Instämmer, cosmlc är väldigt fin hade tänkt beställa den dåjag trodd den fanns :cry:
Funderar på en capian blå istället tycker den verkar fin, o rätt ovanlig.
Har idag en saville grey så den går bort.

Nån som har en caspian blå med faceliften som har lite bra bilder?
Vad tycker ni om caspian?
svart metallic är väldigt snyggt men orkar inte putsa o tvätta bilen jämt.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Tycker också att Caspain Blue verkar passa riktigt bra på XC60 My14, inte så vanlig färg heller.
av Gunner
Med tanke på nyuttagen bil, så kanske inlägget i debatten känns onödigt!? Men såg en Rich Java utanför handlaren och tyckte den var supersnygg! Börjar redan fantisera om den, med hasselbrunt läder och copper dawn inlägget! Att frugan gillade den också, gör ju inte saken sämre! :)
//Mats
av newbie1111
Beställde en svart metallic trots allt, tycker xc6o ser riktigt fet ut i den färgen. Kommer säkerligen att ångra mitt val när den behöver tvättas jämt, eller blir repig:). Är en tjänstebil så hur den ser ut efter 3 år är ointressant, bara den är snygg så länge:)
B230F går fett

Kolla här om det hjälper 1-2-1 = Luftm[…]

Byte huvudbromscylinder

..Håller tummarna för att det reparer[…]

30% etanol höjer definitiv förbrukningen[…]

Dina frågor kan du också pröva […]