Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fenerim
Hej

Jag har en volvo V70-01

Problemet är att det kommer ingen ljud från höger högtalare både fram och bak, jag har vridit på base knappen men det hjälper inte.
Kan det vara säkring?
tacksam för svar.

Mvh Aslan
av Schmoyoho
Fenerim skrev:Hej

Jag har en volvo V70-01

Problemet är att det kommer ingen ljud från höger högtalare både fram och bak, jag har vridit på base knappen men det hjälper inte.
Kan det vara säkring?
tacksam för svar.

Mvh Aslan
Bass-knappen? Prova Fader-vredet istället :) Ena läget reglerar höger/vänster och det andra reglerar fram/bak.
av Fenerim
Sorry menade den knappen men det funkade inte heller, inget ljud från höger framdörr högtalare och höger bak
av Schmoyoho
Fenerim skrev:Sorry menade den knappen men det funkade inte heller, inget ljud från höger framdörr högtalare och höger bak
Sent svar men händer det någonting alls om du vrider på knappen? Något som tog mig ett tag att lista ut är att man kunde dra ut knappen för att komma till nästa inställning. Men om inget av lägena gör någon skillnad i balans höger/vänster resp. fram/bak så kanske det är vredet som är trasigt helt enkelt?
av Fenerim
Schmoyoho skrev:
Fenerim skrev:Sorry menade den knappen men det funkade inte heller, inget ljud från höger framdörr högtalare och höger bak
Sent svar men händer det någonting alls om du vrider på knappen? Något som tog mig ett tag att lista ut är att man kunde dra ut knappen för att komma till nästa inställning. Men om inget av lägena gör någon skillnad i balans höger/vänster resp. fram/bak så kanske det är vredet som är trasigt helt enkelt?
Du hade rätt :) Man kunde dra ut knappen ett steg till och nu funkar ljudet:)

Tack
Hjälpfjäder till koppling

Men dom är Ja nån som vet? Hur n&oum[…]

Dagens garv

503888d0-80c1-49fe-9028-810d24fbc5db.jpeg :-D […]

Inte ovanligt att kompressorn går sönde[…]

Volvo 744 GL årsmodell 1990

Nålen/Visaren på hastighetsmätare[…]