- lör 22 feb 2014, 09:32
Igår på väg hem från jobbet blev jag ganska irriterad. Lite snö på vägen och inte en käft som vågar köra snabbare än 60-70 km/h. På en sträcka la jag mig i omkörningsfilen, dock utan att köra om bara för att kolla hur jävligt det var. Hade den tvåfiliga sträckan varit längre och kön kortare så hade jag kört om hela kön. Vid nästa tvåfiliga avsnitt så vek jag ut i omkörningsfilen och blåste om nästan alla. Anledningen till att jag inte kunde köra om alla var för att det var någon som låg och körde mitt i vägen... Det ska fan vara skottpengar på de som kör mitt i vägen!
Sedan så måste jag ge snöröjningen både en känga och en liten eloge.
Hur fan kan man lämna en halvmeterhög plogkant vid infarten till en rondell på E4an! Det är för mig helt oförståeligt!
Sedan så tycker jag att snöröjarna (VTG) som lejs in av de jag hyr lägenhet av gör ett riktigt bra jobb! :)
Sedan så måste jag ge snöröjningen både en känga och en liten eloge.
Hur fan kan man lämna en halvmeterhög plogkant vid infarten till en rondell på E4an! Det är för mig helt oförståeligt!
Sedan så tycker jag att snöröjarna (VTG) som lejs in av de jag hyr lägenhet av gör ett riktigt bra jobb! :)