Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AsfaltRacer
Är det någon som har "Copper Dawn" panelinlägg på sin XC60 som kan posta lite bilder? Jag har beställt det baserat på bilderna i Bygg din Volvo appen, men är lite nyfiken på hu det ser ut i verkligheten. Har försökt googla och det finns bara en dålig bild med sådär upplösning från en pressvisning i Indien.
Johan023: tack för bilden! Det ser onekligen mycket snyggare ut än aluminiumet, som ger en lite steril storkökskänsla tycker jag. Det jag var lite orolig för är att Copper Dawn skulle "lysa" orange men det verkar inte vara så att döma av bilden i alla fall.
Håller med. Ser att du har Dual Tone ratten, den tog jag också. Tycker verkligen att den är snygg. Grattis till bilen förresten!
av PFA
AsfaltRacer skrev:Johan023: tack för bilden! Det ser onekligen mycket snyggare ut än aluminiumet, som ger en lite steril storkökskänsla tycker jag. Det jag var lite orolig för är att Copper Dawn skulle "lysa" orange men det verkar inte vara så att döma av bilden i alla fall.
Apropå storkokskänsla så ger Copper Dawn mig en känsla av kastrullbotten.

Nejdå, skojar bara :) Copper Dawn är läckert med rätt inredning och lack.

Väcker denhär tråden en smula igen[…]

Japp hela ljushuset är bytt så kablarna[…]

B230F går fett

Juste satte tillbaka kontakten också och k&o[…]

Jag har köpt en panel med nätficka fr&ar[…]