Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Icebear
Hej på er :D
Ja det verkar som om ingen vet åt vilket håll denna gummilist ska monteras ?:-/
Jag har köpt min list men ej monterat den än så man får väl klura ut det när det är dags :oops:
Summun No1.
av Pnjk
Köpte min list för ett tag sen och har tänkt att montera den tills jag såg ditt inlägg...
Visste inte änns om att den var utformad på ett speciellt sätt på ena sidan innan du skrev det. Så därför har jag avstått från att montera den.
Användarvisningsbild
av RilleS
Jag fick listen monterad på min nya bil nu innan leverans.
Det är en liten "förhöjning" på ena sidan, jag antar att det är denna flärp ni menar. Denna är riktad framåt.
av Elmeholt
RilleS skrev:Jag fick listen monterad på min nya bil nu innan leverans.
Det är en liten "förhöjning" på ena sidan, jag antar att det är denna flärp ni menar. Denna är riktad framåt.
Vad är det för bil, årsmodell? Sa du till om det själv? Kan du ta bild på din list så kan jag se om det sitter en på min v70 -14?
Användarvisningsbild
av RilleS
Min nya bil är en nytillverkad XC70 MY14. Jag sade till återförsäljaren innan leverans att jag ville ha listen eftersom jag hade detta problem på den förra bilen, som var en V70 MY11. Listen sätts inte dit om man inte säger till, säljaren kände varken till att det var ett problem eller att det fanns en list som åtgärdade det.

Här är en bild som är tagen på min förra bil, finns även på sid 1 i denna tråd. Om man tittar noga så är denna listen monterad med flärpen bakåt och flärpen har "korvat" till sig lite.
RilleS skrev: Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Köpa Autoplugin Therminal

@RobinH , Hej Robin, jag vill gärna kö[…]

Det är en sådan jag menar. Men den jag […]

Nja, slangen i sig är inte så böki[…]