Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av k605
kompisen har en liknande fast vit och den började om på låt 1 i usb minnet varje gång han startade bilen, har din random play eller minne så den startar på den låten som spelades när du slog av bilen?
av tupac_z
k605 skrev:kompisen har en liknande fast vit och den började om på låt 1 i usb minnet varje gång han startade bilen, har din random play eller minne så den startar på den låten som spelades när du slog av bilen?
Den startar om
av tupac_z
Dicer skrev:Men den där har ju samma funktioner som http://www.kjell.com/content/templates/ ... 1286&path= ??

Man kan sätta i ett vanligt usbminne eller koppla en mp3-spelare med en sladd.

What's the difference?
Den som du har länkat stödjer bara USB minne. Det går inte att koppla till någon extern mp3 spelare. Inbyggd mp3 spelare innebär att det finns en mp3 spelare i modulen som spelar upp musik från USB minnet. Om det inte skulle funnits någon inbyggd mp3 spelare skulle inte modulen kunna spela upp USB minnet.
av Dicer
Klippt från texten "Med denna MP3-spelare/sändare behöver du bara koppla in ett USB-minne för att få din egen musik i bilstereon"

Det innebär att den har en inbyggd mp3spelare som kräver att du sätter i ett vanligt usbminne med dina låtar på.

Det som verkar skilja är att du inte kan koppla en vanlig extern mp3spelare till den, men sladd såsom du kopplade din Ipod.

EDIT - verkar vara jag som kanske rörde till det nu.... :)
av tupac_z
Dicer skrev:Klippt från texten "Med denna MP3-spelare/sändare behöver du bara koppla in ett USB-minne för att få din egen musik i bilstereon"

Det innebär att den har en inbyggd mp3spelare som kräver att du sätter i ett vanligt usbminne med dina låtar på.

Det som verkar skilja är att du inte kan koppla en vanlig extern mp3spelare till den, men sladd såsom du kopplade din Ipod.

EDIT - verkar vara jag som kanske rörde till det nu.... :)
hehe precis. På den som var länkad kan man endast koppla in USB minne och inte någon extern mp3
av S60AWD2.5T
Ljudet blir inte av CD-kvalite utan av radio-kvalite då mp3 mojängen har en FM-sändare. Det är stor skillnad i dynamik det märks när man skiftar mellan radio och CD.

Men produkten kan ju vara tillräckligt bra ändå ;-)
av GmbH
jag har ett parti ovan nämda USB FM sändare

dock så är dem silvriga i etui med fjärrkontroll.

Allt är helt nytt ,garanti i 2 år från företaget jag köpt dem ifrån

vid intresse maila på [email protected]
Bromsrör höger fram

Det blev nya rör, men hur jag än fö[…]

Kupevärme

Ett inte allt för ovanligt fel på ECC &[…]

Ecm 4438 och ECM 6710 (P1412).

Jag brukade alltid limma packningen på EGR-v[…]

..Sedan slirade den lite inne i stan på en[…]