NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dali
Blir definitivt en provkörning när Powershift dyker upp, låter som idealet; en "automatlåda" som drar bränsle som en manuell. Till hösten har jag kört upp partikelrabatten, så det kan nog börja klia i bilbytartarmen ... :wink:
Användarvisningsbild
av greendevil
Kevlar skrev:...Ska bli spännande att se hur mycket Volvo vågar sätta skalpellen i bilarna när det blir dags för facelift! Hoppas de blir fula. Så slipper man byta bil så snart... :roll:
Tyvärr för din del verkar de inte ha sluntit med skalpellen alltför mycket av det jag sett... verkar bli en helt OK facelift, som väntat inte alltför stora förändringar på utsidan, insidan kan nog bjuda på nån mer nyhet. Jag väntar med beställning och låter skräpmazdan ta mig fram någon månad till.
av Kevlar
greendevil skrev:
Kevlar skrev:...Ska bli spännande att se hur mycket Volvo vågar sätta skalpellen i bilarna när det blir dags för facelift! Hoppas de blir fula. Så slipper man byta bil så snart... :roll:
Tyvärr för din del verkar de inte ha sluntit med skalpellen alltför mycket av det jag sett... verkar bli en helt OK facelift, som väntat inte alltför stora förändringar på utsidan, insidan kan nog bjuda på nån mer nyhet. Jag väntar med beställning och låter skräpmazdan ta mig fram någon månad till.
Har du länkar till faceliftade bilar på nätet? Eller är du på "insidan" ? :twisted:
Användarvisningsbild
av greendevil
Kevlar skrev:Har du länkar till faceliftade bilar på nätet? Eller är du på "insidan" ? :twisted:

Jag är på "insidan"... så jag får väl inte direkt säga så mycket som du kanske förstår, hehe, om jag nu vill vara kvar här inne.
av Kevlar
greendevil skrev:
Kevlar skrev:Har du länkar till faceliftade bilar på nätet? Eller är du på "insidan" ? :twisted:

Jag är på "insidan"... så jag får väl inte direkt säga så mycket som du kanske förstår, hehe, om jag nu vill vara kvar här inne.
Hehe, it's calm pucks. 8)

Du kan dra det som ett privat meddelande. Jag skvallrar inte, looovar. :lol:
av dali
Kevlar skrev:Hur vet du att det är faceliftade s40n? Ser ut som c30 eller c70n to me...
Det står S40/V50 på första sidan, övre högra hörnet. Svårt att dra några långtgående slutsatser från en ritning, men jag tycker dimljusen påminner om S80N. Lär väl dyka upp riktiga bilder ganska snart.
Visa din semesterbil(d)

Parkerat bilen i Berlin, inte helt smockat på[…]

Det stämmer att ”femman” inte hel[…]

Vw passat

Ni har säkert rätt. Tycker bara det &aum[…]

OM RYSSEN KOMMER

Hoppsan, en av Ukrainas F-16 verkar ha skjutit ner[…]