Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Visst dom har bra rabatter på nya Volvobilar nu. :) Men denna S60in är rätt så unik får jag nog säga tror inte det är många som har så mycket tillbehör som denna har, kanske en framtida samlarbil. :)
Användarvisningsbild
av Guligan
Det var riktigt trevlig bil. Kostade nog en slant för tidigare brukaren att kliva ur det leasingavtalet...
av Elmeholt
Den här "V70 D2 Limited Edition", vad innebär det och hur vet man om det är en sån man köpt? Köpte innan jul när min handlare hade bra rabatt. Men står ingenstans vad jag sett om någon limited edition.
Användarvisningsbild
av bem
Elmeholt,

Vad man kan läsa sig till hos Volvohandlare så ingick/ingår i "Limited Edition" utöver basbilen:

1. Kinetic
2. Klimatpaket med tidur till värmare, eluppvärmt baksäte och eluppvärmada spolarmunstycken.

Jag är inte säker men jag tror bara det är med T4 och D2 motorn på V70 som de har Limited Edtition.
Vad jag kan se på Volvos hemsida kallar de den "Your Edition II" numera och för en blygsam summa får man Kinetic (el Momentum) med fulla Klimatpaketet (Tidur, eluppvärmd 3-ekrade sportratt, eluppvärmt baksäte).

Exempel:
http://bilbolaget.nu/gavle/kampanj/prem ... -v70-t4-2/

http://www.upplandsmotor.se/Bilar/Vara- ... Volvo-V70/

/Bo
av Fillmore
Rabatterna verkar inte bara vara kopplade till de gamla motorerna. Jag har fått över 50000 i rabatt på en V70 med nya D4. Ska bestämma mig idag...
av gualm
Fillmore skrev:Rabatterna verkar inte bara vara kopplade till de gamla motorerna. Jag har fått över 50000 i rabatt på en V70 med nya D4. Ska bestämma mig idag...
Vilken är den nya motorn?
Användarvisningsbild
av Snacksalig
Han menar nog D4 fwd VEA. Till skillnad från D4 awd. Båda har 181 hk och marknadsförs som nya.
av valln
Fillmore skrev:Rabatterna verkar inte bara vara kopplade till de gamla motorerna. Jag har fått över 50000 i rabatt på en V70 med nya D4. Ska bestämma mig idag...
Var det rent köp?
Vilket pris blev det?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

Finns ju inte så många frihetsgrader v[…]

Motorvärmare

skriv in regnummer eller t.ex. ring in till Bilia […]