Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Men nog byggs även den "korta" Executiven som är förlängd med 30 cm av Nilsson:s också liksom den långa som är förlängd med 134 cm.
MY 2001, exe-modellen är inte längre än standardbilen, bara 5 cm större i baksätet.
executive har färganpassade färganpassade stötfångare och midjelister, alltså ingen executive i annonsen!
av henka1
Svårt att tänka mig att någon byggt om bilen.
Att hitta en executiveinredning är inte det lättaste samt inte det billigaste iheller.

Det är inte så att det ev kan vara en testbil från början? Bilen är reggad med 3 passagerare. Bilen är ej import.
Har sökt på 20 t6 för skojs skull och samtliga är reggade för 4 passagerare. Denna dock för 3 så på något sätt verkar det stämma med executive.
Dock manuella stolar?
Användarvisningsbild
av SvenB
Executive är inte automatiskt separata stolar bak. Det får köparen specificera hur den vill ha det.
Antingen är det en tidig orginal Executive eller ngn som byggt ihopp en Executive från delar plockade från en skrot eller liknande.
Utförandet ser identisk ut med den version som volvo Pb själv tillverka om man bortser från en del detaljer som ovanstående redan har nämnt

Testa att dra ut kabeln från bilen och koppl[…]

Hej, Spärrmekanismen på mitt väns[…]

Jag förstår, fullt rimligt fråga […]

Youtube-tråden

Kundservice när den är som allra bä[…]